ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: .Drukuj informację Ogłoszenie numer: .

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Pełnomocnik Burmistrza ds. Osób Starszych i Niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy

Data udostępnienia: 2020-02-07

Ogłoszono dnia: 2020-02-07

Termin składania dokumentów: 2020-02-19 14:30:00

Nr ogłoszenia: .

Zlecający: Urząd Miasta Iławy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
  5. wykształcenie – wyższe,
  6. staż pracy - minimum 2 lata
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
    1. o samorządzie gminnym,
    2. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
    3. o osobach starszych,
    4. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz towarzyszące jej rozporządzenia
    5. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
    6. o ochronie zdrowia psychicznego,
    7. o pomocy społecznej wraz z przepisami wykonawczymi,
    8. Kodeksu postępowania administracyjnego,
    9. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
    10. Narodowy Program Zdrowia,
  2. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność planowania i organizacji pracy, wysokie poczucie empatii,
  3. wykształcenie – wyższe, preferowane: administracja, nauki o rodzinie, pedagogika, polityka społeczna, socjologia, zdrowie publiczne,
  4. znajomość zagadnień z zakresu możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania na rzecz organizacji pożytku publicznego oraz na rzecz osób starszych i osób niepełnosprawnych,
  5. inne – ukończone szkolenia/ kursy w zakresie m.in. pomocy społecznej, pożytku publicznego, itp., mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
  1. Inicjowanie i opracowywanie programów służących poprawie warunków życia i integracji społecznej osób starszych oraz niepełnosprawnych, w tym w szczególności niwelowanie barier architektonicznych,
  2. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie problematyki dotyczącej osób starszych i niepełnosprawnych,
  3. Współpraca z Wydziałami Urzędu i jednostkami podległymi na rzecz uwzględnienia potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych przy przygotowaniu i wykonywaniu zadań objętych zakresem ich działania,
  4. Przygotowanie propozycji kierunków zadań do realizacji przez organizacje pozarządowe z zakresu rehabilitacji i integracji społecznej osób starszych i niepełnosprawnych,
  5. Inicjowanie kampanii społecznych, wystaw, konferencji na rzecz środowiska osób starszych i niepełnosprawnych,
  6. Składanie do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i innych jednostek wniosków i wystąpień o dofinansowanie zadań mających wpływ na poprawę warunków życia osób niepełnosprawnych,
  7. Tworzenie i aktualizacja bazy danych oraz upowszechnianie informacji o inicjatywach, projektach i przedsięwzięciach adresowanych do osób starszych i niepełnosprawnych, doradztwo i upowszechnianie informacji o sposobach oraz trybie załatwiania spraw osób starszych i niepełnosprawnych,
  8. Pełnienie roli konsultacyjnej w przedsięwzięciach, których realizacja wpływa na poziom i jakość życia osób starszych, udział w pracach Rady Seniorów oraz innych Radach, których praca związana jest z poprawą jakości życia osób starszych,
  9. Organizowanie spotkań poświęconych sprawom osób starszych, sporządzanie wniosków z tych spotkań i przedkładanie ich odpowiednim adresatom do realizacji, udział w przedsięwzięciach, uroczystościach i wydarzeniach związanych z tematyką osób starszych i niepełnosprawnych.
Zakres odpowiedzialności pracownika:
Pracownik odpowiedzialny jest za:
  1. Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
  2. Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
  3. Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
  4. Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
  5. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1440 z późn. zm.) w zakresie powierzonych zadań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
  2. praca w wymiarze 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

co najmniej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty niezbędne:
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
  2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  3. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”.
Dokumenty dodatkowe:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-02-19 14:30:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko – podinspektora - Pełnomocnik Burmistrza ds. Osób Starszych i Niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 19 lutego 2020r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko – podinspektora - Pełnomocnik Burmistrza ds. Osób Starszych i Niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 19 lutego 2020r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
    1. informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
    2. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
  2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesanta w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
  3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Perges
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-07 13:58:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-07 14:01:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-06 13:52:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5029 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony