ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 38/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 38/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i dodatków mieszkaniowych

Data udostępnienia: 2023-06-28

Ogłoszono dnia: 2023-06-28

Termin składania dokumentów: 2023-07-12 12:00:00

Nr ogłoszenia: 38/2023

Zlecający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego, kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA) - strony umowy o europejskim obszarze gospodarczym bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie średnie lub wyższe,
  6. staż pracy – w przypadku wykształcenia średniego min. 3 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie prac administracyjno-biurowych przy obsłudze świadczeń rodzinnych,
  2. mile widziana znajomość programów komputerowych do obsługi świadczeń rodzinnych firmy „Sygnity”, a także biegła zdolność poruszania się w internetowym systemie aktów prawnych „LEX”,
  3. umiejętność prowadzenia strony internetowej,
  4. umiejętność redagowania projektu decyzji administracyjnych na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
  5. umiejętność swobodnego poruszania się w przepisach prawa i wykorzystywania posiadanej wiedzy,
  6. umiejętność sprawnej obsługi interesantów,
  7. znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów w zakresie:
  1. ustawy o świadczeniach rodzinnych,
  2. ustawy o  pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  3. ustawy o samorządzie gminnym,
  4. ustawy o pracownikach samorządowych,
  5. Kodeks postępowania administracyjnego
      8. biegła obsługa komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
      9. predyspozycje osobowościowe – komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy w zespole, umiejętność analizy przedłożonych dokumentów uprawniających do uzyskania świadczeń,  zaangażowanie i umiejętność terminowego wykonywania zadań, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, staranność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
  1. Przyjmowanie interesantów w sprawach świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego (udzielanie informacji w zakresie uprawnień do tych świadczeń, potrzebnych dokumentów oraz pomoc przy wypełnianiu wniosków).
  2. Sprawdzanie prawidłowości składanych wniosków oraz dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do nabycia prawa do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
  3. Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji wymaganej do przyznania lub odmowy przyznania świadczeń rodzinnych, zgodnie z ustawą o świadczeniach rodzinnych oraz przepisami wykonawczymi.
  4. Ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych i prowadzenie w tym zakresie postepowań administracyjnych.
  5. Wprowadzanie danych do komputera.
  6. Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy przyznania świadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  7. Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń i sporządzanie w tym zakresie decyzji administracyjnych.
  8. Współpraca z księgowością Ośrodka w zakresie świadczeń rodzinnych.
  9. Przygotowywanie i przekazywanie zgodnie z instrukcją kancelaryjną dokumentów do archiwum Ośrodka.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie.
  2. Umowa o pracę na czas określony, kolejna z możliwością zawarcia na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż na 6 miesięcy.
  3. Wymiar czasu pracy – pełen etat.
  4. Charakter stanowiska pracy: praca biurowa, stanowisko związane z pracą przy komputerze.
  5. Wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych.
  6. Termin rozpoczęcia pracy: 01.08.2023 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty niezbędne:
   
  1. Wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia).
  2. Kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy.
  3. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy).
  4. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku.
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie.”
Dokumenty dodatkowe:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-07-12 12:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora w |Dziale świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie” bezpośrednio  w pok. 113 (sekretariat) lub za pośrednictwem poczty na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława w terminie do 12 lipca 2023 r. do godziny 1200 (liczy się data wpływu do MOPS Iława).
Oferty, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora w |Dziale świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie” bezpośrednio  w pok. 113 (sekretariat) lub za pośrednictwem poczty na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława w terminie do 12 lipca 2023 r. do godziny 1200 (liczy się data wpływu do MOPS Iława).
Oferty, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Postępowanie konkursowe będzie dwuetapowe, obejmujące:
a) pierwszy etap – kwalifikacja formalna,
b) drugi etap –rozmowa kwalifikacyjna z członkami komisji.
2. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
a) Informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny.
b) Orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
c) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej 
    (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w siedzibie Miejskiego  
    Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
d) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia
    nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie
    nie odbierze.
 
Informacji na temat naboru udziela pani Justyna Kowalewska pod nr tel.89-649-97-30

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Justyna Kowalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-28 15:00:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Zagajewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-28 15:20:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Zagajewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-13 15:59:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2140 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony