Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120.12.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120.12.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-02-15
Ogłoszono dnia: 2023-02-15
Termin składania dokumentów: 2023-02-27 15:30:00
Nr ogłoszenia: 120.12.2023
Zlecający: Burmistrz Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – wyższe o kierunku informatycznym bądź wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku stosownie do opisu stanowiska w niniejszym ogłoszeniu,
- staż pracy - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy administrowania sieciami i systemami teleinformatycznymi (przełączników, routerów, firewalli, macierzy, systemów NAS i towarzyszących im systemów informatycznych)
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych;
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej;
- Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
- Ustawy o ochronie danych osobowych;
- Ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa;
- Ustawy o zamówieniach publicznych;
- Instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- Ustawy o pracownikach samorządowych;
- Ustawy o dostępie do informacji publiczne;
- Ustawy dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
2. doświadczenie zawodowe – 2 lata na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej.
3. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność realizacji zadań kluczowych dla zachowania ciągłości pracy Urzędu, umiejętność analitycznego myślenia, uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanie
4. inne:
- Znajomość i doświadczenie w systemach i usługach Windows SERVER 2016/2019, Linux (Centos, Debian, Ubuntu) oraz zarządzanie rolami/ usługami ActiveDirectory, LDAP. (mile widziana znajomość MacOS,).
- Bardzo dobra znajomość Windows 10/11 oraz OFFICE.
- Znajomość i doświadczenie w zarządzaniu środowiskiem wirtualnym Vmware.
- Znajomość funkcjonowania sieci lokalnych, zagadnień z zakresu sieci LAN\WAN\WLAN.
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz problemów użytkowników.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
1. Zarządzanie zasobami informatycznymi Urzędu, w tym:
- administracja sieci teleinformatycznej Urzędu: instalacja i konfiguracja urządzeń sieci - przełączników, routerów, firewalli, macierzy, systemów NAS i towarzyszących im systemów informatycznych,
- administrowanie serwerami Urzędu i dokonywanie ich bieżących przeglądów i konserwacji i aktualizacji,
- instalacja i konfiguracja nowo zakupionego sprzętu komputerowego,
- wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego Urzędu,
- prowadzenie bieżącej konserwacji i spraw związanych z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi sprzętu komputerowego,
- kontakt z dostawcami telekomunikacyjnymi w zakresie dostarczania usług, np.: dostępu do Internetu,
- prowadzenie ewidencji sprzętu w urzędzie oraz wsparcia technicznego oprogramowania firm zewnętrznych.
2. Zarządzanie oprogramowaniem Urzędu, w tym
- administrowanie użytkownikami systemów komputerowych, baz danych i aplikacji,
- prowadzenie spraw związanych z nadawaniem uprawnień dostępu do systemów komputerowych i baz danych,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania komputerowego,
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych aplikacji bazodanowych i użytkowników komputerów lokalnych .
- weryfikacja legalności i prowadzenie ewidencji oprogramowania w urzędzie,
- konfiguracja i monitorowanie oprogramowania zabezpieczającego (oprogramowanie antywirusowe itp.) oraz aktualizacji oprogramowania i systemów operacyjnych,
3. Prowadzenie instruktażu pracowników Urzędu w zakresie obsługi sprzętu informatycznego, ochrony i bezpieczeństwa danych oraz eksploatacji wdrożonych programów komputerowych.
4. Prowadzenie postępowań dotyczących zakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. .
5. Prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego i oprogramowania.
6. Opracowywanie corocznych założeń do projektu budżetu w zakresie wydatków związanych z zadaniami na stanowisku ds. informatyki
7. Opisywanie faktur za zakupy i usługi związane z informatyzacją Urzędu oraz dostępem do Internetu.
8. Prowadzenie rejestru wydatków realizowanych w zakresie informatyki.
9. Bieżące prowadzenie rejestru realizacji budżetu. Sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z realizacji wykonania budżetu
10. Identyfikowanie i analiza zagrożeń oraz ryzyk, na które narażone może być przetwarzanie danych osobowych w systemach informatycznych.
11. Opracowywanie projektów i wdrażanie przepisów zabezpieczenia danych komputerowych i ochrony sieci teleinformatycznych Urzędu.
12. Administrowanie dostępem do sieci monitoringu wizyjnego wewnętrznego Urzędu.
13. Administrowanie strony Biuletynu Informacji Publicznej.
14. Współpraca z dostawcami oprogramowania i sprzętu w zakresie dostosowywania systemów komputerowych oraz działalności Urzędu z zakresu informatyzacji do wymagań określonych w przepisach prawa oraz wewnętrznym Intranetem.
15. Wspieranie informatyczne akcji wyborczych w wyborach i referendach lokalnych oraz ogólnokrajowych.
16. Zarządzanie dostępem użytkowników do konta platformy e-PUAP Urzędu.
17. Zarządzanie dostępem użytkowników do sieci SRP (systemu Rejestrów Państwowych) w zakresie:
- LAS – Lokalny Administrator Systemu
- LAR – Lokalny Administrator Ról
18. Zagadnienie związane z ochroną danych osobowych
19. Zarządzanie siecią telefoniczną Urzędu Miasta Iławy.
Zakres odpowiedzialności pracownika:
Pracownik odpowiedzialny jest za:
- Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa wprowadzonej w Urzędzie.
- Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
- Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
- Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. poz.289 z późn. zm.) w zakresie powierzonych zadań.
- Prawidłową realizację zadań ujętych w zakresie obowiązków służbowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe;
- praca w wymiarze: 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty niezbędne:
1. wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3. udokumentowane minimum 3-letniego doświadczenia w pracy administrowania sieciami i systemami teleinformatycznymi (przełączników, routerów, firewalli, macierzy, systemów NAS i towarzyszących im systemów informatycznych)
4. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
5. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-02-27 15:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Wydział Organizacyjny w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 27 lutego 2023r. do godziny 1530 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Wydział Organizacyjny w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 27 lutego 2023r. do godziny 1530 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Perges |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-15 19:46:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Zagajewski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-15 19:54:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Przemysław Łyndo |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-28 13:59:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1652 raz(y) |