ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120.30.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120.30.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy-OPPUiPR

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Ośrodek Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie

Data udostępnienia: 2022-08-08

Ogłoszono dnia: 2022-08-08

Termin składania dokumentów: 2022-08-24 14:30:00

Nr ogłoszenia: 120.30.2022

Zlecający: Burmistrz Miasta Iławy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
  5. wykształcenie – wyższe pedagogiczne lub praca socjalna,
  6. staż pracy - minimum 3-letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
  1. o samorządzie gminnym
  2. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
  3. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  4. o przeciwdziałaniu narkomanii,
  5. o zdrowiu publicznym,
  6. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  7. Kodeksu postępowania administracyjnego.
2. doświadczenie zawodowe – doświadczenie w pracy socjalnej z rodziną i/lub pracy asystenta rodzinnego, doświadczenie  w pracy z ludźmi w ramach procedury Niebieskiej Karty w ramach Zespołu Interdyscyplinarnego,
3. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność planowania i organizacji pracy,
4. inne: biegła obsługa komputera, znajomość programów (Windows, Microsoft Office,), ukończone szkolenia w zakresie pomagania i wspierania rodzin, w tym rodzin z problemem przemocy w rodzinie, szkolenia w zakresie pracy z dzieckiem krzywdzonym, w zakresie profilaktyki i pomocy w sytuacji problemów rodzinnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
1. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją  Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów  Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, realizacja zadań wynikających z powyższych Programów.
2. Organizacja i współorganizacja  działań w zakresie zadań  Ośrodka w ramach procedury Niebieskiej Karty:
  1. prowadzenie dokumentacji w ramach procedury Niebieskiej Karty,
  2. koordynacja działań w ramach grup roboczych,
  3. spotkania z osobami z rodzin w ramach procedury Niebieskiej Karty,
  4. współpraca z przedstawicielami instytucji uczestniczącymi w realizacji procedury NK.
3. Praca edukacyjna i wsparcie rodzin uczestniczących w procedurze Niebieskiej Karty, procedurze sądowego zobowiązania do leczenia uzależnienia od alkoholu, w szczególności ochrona i pomoc osobom dotkniętym przemocą, oddziaływania wobec osób stosujących przemoc w rodzinie i motywowanie do podjęcia leczenia w związku z problemem uzależnień.
4. Motywowanie rodziców objętych powyższymi procedurami do korzystania z pomocy psychologicznej, poradnictwa wychowawczego i prawnego w Ośrodku.
5. Organizacja działań w zakresie  pracy profilaktycznej i wsparcia rodziców i dzieci w ramach Klubu Rodzica, Klubu Junior, warsztatów profilaktyczno – wychowawczych, zajęć podnoszących kompetencje wychowawcze rodziców, itp.
6. Organizacja i współorganizacja szkoleń, konferencji i kampanii informacyjnych w szczególności działań w kierunku podnoszenia kompetencji służb i przedstawicieli podmiotów  realizujących działania z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i pomocy rodzinie z problemem uzależnień.
7. Współpraca z pedagogami iławskich szkół w zakresie wspierania dzieci i młodzieży w związku trudną sytuacją rodzinną, w związku z zagrożeniem przemocą.
8. Przygotowywanie sprawozdań z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy i Ochrony Ofiar Przemocy  w Rodzinie w części dotyczącej powyższych działań.
9. Udział w przygotowaniach i obsługa strony technicznej podczas szkoleń, spotkań, narad organizowanych przez Ośrodek.
Zakres odpowiedzialności pracownika:
  1. Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
  2. Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych
  3. z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
  4. Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
  5. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów.
  6. Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
  7. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021r. poz.289) w zakresie powierzonych zadań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe;
  2. praca w wymiarze: 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty niezbędne:
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
  2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  3. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-08-24 14:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Ośrodek Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 24 sierpnia 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Ośrodek Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 24 sierpnia 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
  • informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
  2. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Perges
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-08 15:09:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Zagajewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-08 15:16:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Zagajewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-16 11:14:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3238 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony