ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120.14.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120.14.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2022-03-31

Ogłoszono dnia: 2022-03-31

Termin składania dokumentów: 2022-04-12 14:30:00

Nr ogłoszenia: 120.14.2022

Zlecający: Urząd Miasta Iławy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
  5. wykształcenie – średnie lub wyższe (mile widziane wykształcenie kierunkowe np. zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna, bezpieczeństwo wewnętrzne, obrona narodowa).
  6. staż pracy - minimum 3-lata.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
  1. o samorządzie gminnym,
  2. o ochronie danych osobowych,
  3. o zarządzaniu kryzysowym,
  4. o dostępie do informacji publiczne,
  5. Prawo Zamówień Publicznych
  6. Kodeksu postępowania administracyjnego
2. doświadczenie zawodowe –mile widziane doświadczenie w zakresie związanym z zarządzaniem kryzysowym, obroną cywilną  oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego.
3. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność analitycznego myślenia,  uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanie,
4. inne: biegła obsługa komputera – prawo jazdy kat. B,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
  1. Prowadzenie monitoringu miasta i przekazywanie informacji Policji oraz innym podmiotom odpowiedzialnym za ochronę życia i zdrowia obywateli, spokoju i porządku publicznego oraz innych miejscowych zagrożeń.
  2. Współdziałanie z jednostkami samorządu gminnego w zakresie powierzonych zadań publicznych.
  3. Przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością Burmistrza.
  4. Rejestrowanie w Systemie Operacyjnym DART z uwzględnieniem zgłoszeń użytkowników Portalu Bezpieczna Iława naruszeń norm prawnych stwierdzonych na podstawie analizy uzyskanego obrazu.
  5. Załatwianie bieżącej korespondencji oraz innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego niewymienionych w niniejszym zakresie.
  6. Zabezpieczanie zgromadzeń publicznych.
  7. Nadzór nad działalnością Ochotniczej Straży Pożarnej w Iławie.
  8. Sporządzanie skierowań i rozliczanie badań lekarskich druhów OSP Iława.
  9. Naliczanie ekwiwalentu za przeprowadzone akcje ratownicze i szkolenia OSP Iława.
  10. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących organizacji imprez masowych, zbiórek publicznych, zgromadzeń i ich kontrola.
  11.  Dbanie o prawidłowe wydatkowanie i realizację budżetu Wydziału ZK i OSP Iława
  12. Współpraca i pomoc w kierowaniu formacjami OC, organizacji szkoleń i ćwiczeń OC oraz ich ocena, logistyczne zabezpieczenie potrzeb OC oraz gospodarka sprzętem OC.
  13. Współpraca przy organizacji przygotowania ewakuacji ludności na wypadek zagrożeń czasu wojny i pokoju.
  14. Współpraca przy przeprowadzaniu ewakuacji w szkołach, przedszkolach i innych instytucjach (Ćwiczenia).
  15. Współpraca przy przedsięwzięciach w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami w zakresie zapobiegania, usuwania skutków klęsk, nadzwyczajnych zdarzeń itp.
Zakres odpowiedzialności pracownika:
      Pracownik odpowiedzialny jest za:
  1. Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
  2. Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych
    z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
  3. Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa wprowadzonej w Urzędzie.
  4. Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
  5. Prawidłową realizację zadań ujętych w zakresie obowiązków służbowych.
  6. Przestrzeganie przepisów w zakresie Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i ponoszenie odpowiedzialności za ich naruszenie w zakresie powierzonych obowiązków.
  7. Prawidłową opiekę nad powierzonym sprzętem (mieniem) z Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz rzetelne prowadzenie rejestru w/w sprzętu. Pracownik odpowiedzialny jest za braki ilościowe.
  8. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.289) w zakresie powierzonych zadań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe;
  2. praca w wymiarze: 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty niezbędne:
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
  2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  3. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-12 14:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: podinspektor – Wydział Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 12 kwietnia 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: podinspektor – Wydział Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 12 kwietnia 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
     1) informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
     2) orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Perges
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-31 13:12:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Zagajewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-31 13:20:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Zagajewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-25 18:40:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3811 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony