ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120.10.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120.10.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2022-03-11

Ogłoszono dnia: 2022-03-11

Termin składania dokumentów: 2022-03-22 14:30:00

Nr ogłoszenia: 120.10.2022

Zlecający: Urząd Miasta Iławy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
  5. wykształcenie – średnie lub wyższe (mile widziane wykształcenie kierunkowe np. zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna, bezpieczeństwo wewnętrzne, obrona narodowa).
  6. staż pracy - minimum 3-lata.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
  • o samorządzie gminnym,
  • o ochronie danych osobowych,
  • o powszechnym obowiązku obrony RP,
  • o zarządzaniu kryzysowym,
  • o ochronie informacji niejawnych,
  • o stanie klęski żywiołowej,
  • o stanie wyjątkowym,
  • o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej,
  • o dostępie do informacji publiczne,
  • Prawo Zamówień Publicznych
  • Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Rozporządzenia RM z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. z 2002 r. Nr 96, poz. 850 ze zm.),
2. doświadczenie zawodowe – mile widziane doświadczenie w zakresie związanym z zarządzaniem kryzysowym, obroną cywilną oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego.
3. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność realizacji zadań kluczowych dla zachowania ciągłości pracy Urzędu, umiejętność analitycznego myślenia, uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanie,
4. inne: biegła obsługa komputera – prawo jazdy kat. B, mile widziane poświadczenie bezpieczeństwa.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
  1. Planowanie, monitorowanie, reagowanie w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej oraz usuwanie zagrożeń na terenie Miasta, a także realizacja zadań z zakresu planowania cywilnego.
  2. Tworzenie i przygotowanie FOC do prowadzenia akcji ratunkowych i likwidacji skutków klęsk żywiołowych oraz kierowanie i koordynacja ich działań w tym zakresie, logistyczne zabezpieczenie potrzeb obrony cywilnej oraz gospodarka sprzętem OC.
  3. Kierowanie organizacją szkoleń i ćwiczeń obrony cywilnej oraz składów osobowych Stałego Dyżuru w jednostkach organizacyjnych Miasta.
  4. Przygotowanie i zapewnienie działań Systemu Wykrywania i Alarmowania /SWA/.
  5. Organizacyjne przygotowanie ewakuacji ludności na wypadek zagrożeń czasu wojny i pokoju.
  6. Kontrola skuteczności ewakuacji w szkołach, przedszkolach i innych instytucjach.
  7. Koordynowanie przedsięwzięć w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami w zakresie zapobiegania, usuwania skutków klęsk, nadzwyczajnych zdarzeń itp.
  8.   Prowadzenie ewidencji syren alarmowych i ich wyposażenia.
  9.   Obsługa Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
  10. Opracowywanie, aktualizowanie, wdrażanie procedur reagowania kryzysowego w tym m.in. Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego.
  11. Rejestracja zgłoszeń oraz prowadzenie spraw związanych z oczyszczaniem terenu miasta z materiałów niebezpiecznych.
  12. Sporządzanie raportów ze zdarzeń kryzysowych dla WB i ZK Olsztyn i PCZK Iława.
  13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem poświadczeń bezpieczeństwa oraz koordynacja działań w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz prowadzenie kancelarii dokumentów niejawnych.
  14. Współpraca w opracowywaniu i aktualizacji planów OC w UM świadczenia osobiste i rzeczowe.
  15. Współpraca i pomoc w kierowaniu formacjami OC, organizacji szkoleń i ćwiczeń OC oraz ich ocena, logistyczne zabezpieczenie potrzeb OC oraz gospodarka sprzętem OC.
  16. Nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na mieszkańców i nieruchomości Gminy Miejskiej Iława.
  17. Kontrola na wniosek WKU sprzętu i nieruchomości na miejscu przed ich nałożeniem oraz po ich nałożeniu.
  18. Przygotowanie i zapewnienie funkcjonowania budowli i urządzeń specjalnych, ochronnych oraz prowadzenie rejestru.
  19. Prowadzenie rejestrów: świadczeń rzeczowych, osobistych, jedyny żywiciel rodziny, wypłaconych rekompensat za utracone wynagrodzenie,  kontroli posiadanego przy nakładaniu świadczeń w czasie pokoju i wojny, kwalifikacji wojskowej, infrastruktury krytycznej, sprzętu powierzonego przez Urząd Wojewódzki w Olsztynie, reklamacji żołnierzy rezerwy.
  20. Prowadzenie planu wydatków finansowych, zestawień świadczeń osobistych i rzeczowych dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Olsztynie.
  21. Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji Akcji Kurierskiej na terenie GM Iława.
  22. Rejestracja zgłoszeń oraz prowadzenie spraw związanych z oczyszczaniem terenu Miasta z materiałów niebezpiecznych.
  23. Rejestracja osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz wykonywanie wszystkich czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej w zakresie kompetencji Burmistrza Miasta oraz reprezentowanie go przed administracją wojskową.
  24. Współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień w Ostródzie sprawach dotyczących uzupełnienia mobilizacyjnego Jednostek Wojskowych oraz z jednostkami samorządowymi w sprawie kwalifikacji wojskowej.
  25. Opieka i kontrole, przeglądy powierzonego sprzętu (mienia) przez Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki.
  26. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi dotyczącymi Wydziału ZK.
  27. Dbanie o prawidłowe wydatkowanie i realizację budżetu Wydziału ZK.
  28. Prowadzenie i obsługa monitoringu miejskiego.
      Pracownik odpowiedzialny jest za:
  1. Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
  2. Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych
    z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
  3. Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa wprowadzonej w Urzędzie.
  4. Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
  5. Prawidłową realizację zadań ujętych w zakresie obowiązków służbowych.
  6. Przestrzeganie przepisów w zakresie Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i ponoszenie odpowiedzialności za ich naruszenie w zakresie powierzonych obowiązków.
  7. Prawidłową opiekę nad powierzonym sprzętem (mieniem) z Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz rzetelne prowadzenie rejestru w/w sprzętu. Pracownik odpowiedzialny jest za braki ilościowe.
  8. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.289) w zakresie powierzonych zadań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe;
  2. praca w wymiarze: 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty niezbędne:
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
  2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  3. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-22 14:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Wydział Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 22 marca 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Wydział Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 22 marca 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
  1. informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
  2. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Perges
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-11 10:31:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Zagajewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-11 11:01:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Zagajewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-31 12:43:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4207 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony