Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wieloosobowe Stanowisko ds. Kontroli Zarządczej w Urzędzie Miasta Iławy
Data udostępnienia: 2020-09-29
Ogłoszono dnia: 2020-09-29
Termin składania dokumentów: 2020-10-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: 29092020
Zlecający: Urząd Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – wyższe (preferowane ekonomiczne),
- staż pracy - minimum 3 lata w kontroli finansowej lub w księgowości.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- samorządzie gminnym
- o finansach publicznych,
- o rachunkowości,
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo zamówień publicznych.
- doświadczenie zawodowe – 2 lata na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej,
- predyspozycje osobowościowe – wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy, samodzielność i wnikliwość,
- inne – biegła znajomość obsługi komputera (Windows, Microsoft Office), umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania i formułowania wniosków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Kontrola gospodarowania środkami publicznymi jednostek organizacyjnych.
2) Koordynacja kontroli zarządczej.
3) Kontrola wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu Miasta.
4) Opracowywanie procedur kontroli finansowej.
5) Sporządzanie planów i harmonogramów kontroli.
6) Przygotowanie zaleceń pokontrolnych i kontrola ich wykonania.
7) Przygotowywanie sprawozdań z działalności kontrolnej.
8) Przeprowadzanie innych kontroli na polecenie przełożonego.
Pracownik odpowiedzialny jest za:
- Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
- Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
- Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
- Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1440 z późn. zm.) w zakresie powierzonych zadań.
- Prawidłową realizację zadań ujętych w zakresie obowiązków służbowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
2. praca w wymiarze: 1 etat – na czas zastępstwa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-10-12 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko – podinspektora - Stanowisko ds. Kontroli Zarządczej w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 12 października 2020r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko – podinspektora - Stanowisko ds. Kontroli Zarządczej w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 12 października 2020r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesanta w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Perges |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-29 14:52:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Przemysław Łyndo |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-29 15:04:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Przemysław Łyndo |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-15 13:05:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2594 raz(y) |