Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Skarbnika
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Budżetu i Finansów
Data udostępnienia: 2015-02-09
Ogłoszono dnia: 2015-02-09 przez Burmisztrz Miasta Iławy
Termin składania dokumentów: 2015-02-20 15:00:00
Nr ogłoszenia: 210.2.2015
Zlecający: Urząd Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- staż pracy - minimum 3 lata,wykształcenie – ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- o rachunkowości, oraz przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego,
- o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
- o podatkach i opłatach lokalnych,
- o sprawozdawczości budżetowej i finansowej jednostek samorządu terytorialnego,
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo zamówień publicznych.
- doświadczenie zawodowe – wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej oraz w kierowaniu zespołem,
- predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
- inne – biegła znajomość obsługi komputera (znajomość programów księgowości budżetowej, Windows, Microsoft Office).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji wydatków pochodzących z budżetu UE oraz innych dotacji podlegających rozliczeniu.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, w szczególności planu kont, obiegu dokumentów, kontroli dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji.
- Przygotowanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z wykonywania wydatków budżetu Gminy.
- Kontrola formalno – rachunkowa sprawozdań jednostek organizacyjnych Gminy.
- Rozkładanie i dekretowanie wyciągów budżetu miasta.
- Sprawdzanie i dekretowanie faktur, funduszy pomocowych i przygotowywanie ich do zapłaty oraz prowadzenie niezbędnych ewidencji w tym zakresie.
- Prowadzenie niezbędnych ksiąg rachunkowych dla organu finansowego (budżet miasta) zgodnie z ustawą o rachunkowości.
- Księgowanie zdarzeń gospodarczych (obsługa programu „FK”).
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych jednostkowych sprawozdań z realizacji dochodów organu finansowego i zbiorczych sprawozdań budżetu miasta (obsługa programu „Bestia”).
- Sporządzanie zbiorczych bilansów, zestawień zmian funduszy oraz rachunku zysku i strat podległych jednostek.
- Sporządzanie bilansu budżetu miasta.
- Przekazywanie środków pieniężnych na wydatki jednostek, na podstawie złożonych zapotrzebowań zgodnie z harmonogramem wydatków budżetowych.
- Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym obowiązujących sprawozdań budżetowych podległych jednostek.
- Prowadzenie urządzeń księgowych funduszy pomocowych.
- Kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu miasta.
- Kontrola i rozliczanie podległych jednostek w zakresie wykorzystania środków na wydatki i terminowego wpłacania dochodów do budżetu.
- Czuwanie nad zachowaniem równowagi budżetowej.
- Współpraca z Urzędami Skarbowymi na terenie kraju w zakresie realizacji dochodów dla budżetu miasta i ich rozliczanie w tym zakresie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
- praca w wymiarze 1 etatu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
1. Wymagane dokumenty niezbędne:
- wypełniony kwestionariusz osobowy, (pobierz kwestionariusz osobowy)
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”
2. Dokumenty dodatkowe
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-02-20 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Skarbnika w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pokoju 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do dnia 20 lutego 2015r. do godz. 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
c. Miejsce:
bezpośrednio w pokoju 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesanta w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone