Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Ośrodek Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie
Data udostępnienia: 2020-01-24
Ogłoszono dnia: 2020-01-24
Termin składania dokumentów: 2020-02-05 14:30:00
Nr ogłoszenia: .
Zlecający: Urząd Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – wyższe pedagogiczne lub wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
- staż pracy - minimum 3 lata
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym
- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
- o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
- o przeciwdziałaniu narkomanii
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- doświadczenie zawodowe – doświadczenie w pracy w zakresie poradnictwie lub edukacji w kontakcie indywidualnym i grupowym z osobami dorosłymi i dziećmi lub młodzieżą,
- predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność planowania i organizacji pracy,
- inne – ukończone szkolenia w zakresie m.in. pomocy psychologicznej, poradnictwa, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja procedury Niebieskiej Karty.
- Spotkania z osobami z rodzin w ramach procedury Niebieskiej Karty.
- Prowadzenie dokumentacji w ramach procedury NK.
- Prowadzenie zajęć profilaktycznych, edukacyjnych i rozwijających zainteresowania dla dzieci i/lub młodzieży.
- Praca edukacyjna i wsparcie rodzin dzieci uczestniczących w zajęciach oraz rodzin uczestniczących w procedurze NK.
- Współpraca przy przygotowywaniu planów i programów w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą.
- Współpraca z pedagogami iławskich szkół w zakresie wspierania dzieci i młodzieży z trudnościami wychowawczymi, trudną sytuacją rodzinną.
- Współpraca z przedstawicielami instytucji uczestniczącymi w realizacji procedury NK
- Współpraca z organizacjami społecznymi, instytucjami, placówkami oświatowymi, kościołami, osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie realizacji zadań.
- Współorganizowanie i współprowadzenie kolonii i/ lub półkolonii profilaktycznych, socjoterapeutycznych w okresie ferii i wakacji.
Pracownik odpowiedzialny jest za:
- Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
- Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
- Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
- Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1440 z późn. zm.) w zakresie powierzonych zadań.
- Zapewnienie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w czasie zajęć.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”.
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-02-05 14:30:00
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesanta w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Perges |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-24 14:41:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-24 14:55:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-03-09 15:58:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7144 raz(y) |