Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 210.3.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 210.3.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Miasta Iławy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: 1/4
Ilość etatów: 1
Wydział: Organizacyjno-Obywatelski
Data udostępnienia: 2015-05-18
Ogłoszono dnia: 2015-05-18 przez Młotkowska Wiesława
Termin składania dokumentów: 2015-06-12 15:15:00
Nr ogłoszenia: 210.3.2015
Zlecający: Urząd Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,wykształcenie – wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja),
- staż pracy - co najmniej czteroletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- o finansach publicznych,
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo zamówień publicznych a także rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Iławy
- Predyspozycje osobowościowe – kreatywność, samodzielność, inicjatywa, wysoka kultura osobista, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
- Inne – biegła znajomość obsługi komputera (znajomość programów Windows, Microsoft Office)
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Do zadań i kompetencji Sekretarza należy:
- organizowanie pracy Urzędu i przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących jej usprawnienia,
- wypracowanie projektów rozwiązań organizacyjno – funkcjonalnych dotyczących działalności Urzędu oraz nadzorowanie stosowania przez pracowników Urzędu zasad organizacji pracy określonych w Regulaminie,
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowym stosowaniem zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów proceduralnych oraz współdziałanie w tym zakresie z Radcą Prawnym,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem BIP i Intranetem oraz udostępnianiem informacji publicznej i obiegiem informacji w Urzędzie,
- zapewnienie terminowej realizacji uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz rozpatrywania wniosków i opinii Komisji Rady a także ustaleń z narad Kierowników Wydziałów i Kierowników jednostek organizacyjnych Miasta,
- sprawowanie nadzoru nad pełnym i terminowym wykonywaniem zaleceń pokontrolnych oraz wskazywanie sposobów i środków służących zapobieganiu nieprawidłowościom oraz prowadzenie teczki kontroli zewnętrznych,
- sprawowanie nadzoru, kontroli oraz bieżącej koordynacji w zakresie przyjmowania oraz wnikliwego i terminowego rozpatrywania interpelacji i zapytań Radnych, interwencji i wniosków posłów i senatorów, interwencji prasowych, skarg i wniosków a także opracowywanie raz na dwa lata oceny załatwiania skarg i wniosków,
- nadzorowanie prowadzenia rejestrów miejskich jednostek organizacyjnych i podstawowej dokumentacji formalno – prawnej związanej z zakresem ich działania,
- składanie jednoosobowo oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta na podstawie upoważnienia Burmistrza,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
- Sekretarz jest upoważniony w przypadku nieobecności Burmistrza oraz jego Zastępców do:
- przejmowania wszystkich zadań i kompetencji Burmistrza oraz jego Zastępców, również w sprawach zastrzeżonych, w tym także wydawania decyzji indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
- jednoosobowego składania oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
- praca w wymiarze 1/4 etatu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
conajmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”
Dodatkowe dokumenty:
- list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-06-12 15:15:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta Iławy w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pokoju 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do dnia 12 czerwca 2015 r. do godz. 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
c. Miejsce:
Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława bezpośrednio w pokoju 312 lub za pośrednictwem poczty.
VII. Informacje dodatkowe:
- Wszystkie dokumenty (poza kopiami) powinny być podpisane przez kandydata.
- Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesanta w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone.