ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 210.1.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 210.1.2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy

Wymiar etatu: 1/2 etatu

Ilość etatów: 1/2 etatu

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Data udostępnienia: 2014-03-11

Ogłoszono dnia: 2014-03-11 przez Burmistrz Miasta Iławy

Termin składania dokumentów: 2014-03-28 15:15:00

Nr ogłoszenia: 210.1.2014

Zlecający: Urząd Miasta Iławy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
  5. staż pracy - minimum 3 lata,
  6. wykształcenie – wyższe.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
    1. o samorządzie gminnym
    2. Kodeks postępowania administracyjnego
    3. Prawo o aktach stanu cywilnego
    4. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
  2. doświadczenie zawodowe – wskazane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
  3. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy,
  4. inne:
    1. biegła obsługa komputera – znajomość programów (Windows, Microsoft Office)
    2. mile widziana  znajomość języka angielskiego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie dokumentów do rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów;
  2. Przygotowywanie projektów protokołów sporządzanych w USC;
  3. Wydawania odpisów z akt stanu cywilnego;
  4. Udzielanie interesantom informacji o sposobie załatwiania spraw w USC;
  5. Bieżące dokonywanie wpisów do skorowidzów alfabetycznych aktów stanu cywilnego;
  6. Bieżące dokonywanie przypisów w księgach stanu cywilnego oraz w systemie komputerowym;
  7. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów gromadzonych przez USC.
Zakres odpowiedzialności pracownika:
  1. Ochrona danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
  2. Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
  3. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów.
  4. Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
  5. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2013r. poz.168) w zakresie powierzonych zadań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
  2. praca w wymiarze ½ etatu.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiący poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty niezbędne:
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy, (pobierz kwestionariusz osobowy)
  2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  3. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.)”
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy,
  2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  3. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.)”
Dokumenty dodatkowe
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-03-28 15:15:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Iławie w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 28 marca 2014r. do godziny 1515 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
    1. informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
    2. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
  2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesanta w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
  3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony