Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120.30.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120.30.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Bieżącego Utrzymania i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2024-11-04
Ogłoszono dnia: 2024-11-04
Termin składania dokumentów: 2024-11-18 15:00:00
Nr ogłoszenia: 120.30.2024
Zlecający: Burmistrz Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – średnie lub wyższe (preferowane kierunki: ochrona środowiska, administracja, pokrewne kierunki techniczne),
- staż pracy - minimum 2-letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- prawo ochrony środowiska,
- o ochronie przyrody,
- o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
- o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
2. doświadczenie zawodowe – wskazany 1 rok doświadczenia w pracy w administracji samorządowej w zakresie wymienionym w podstawowym zakresie obowiązków służbowych, umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych,
3. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, systematyczność, wysoka kultura osobista,
4. inne: biegła obsługa komputera, znajomość programów (Windows, Microsoft Office, Ewmap), prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór nad realizacją polityki ekologicznej Miasta, w tym:
- planowanie, opiniowanie, wdrażanie lub nadzór nad realizacją działań w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, ochrony zasobów i jakości wód, ochrony przeciwpowodziowej oraz ochrony zasobów i powierzchni ziemi,
- nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska,
- przygotowanie i aktualizacja regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście,
- Prowadzenie zadań w zakresie gospodarki odpadami, w tym:
- wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie ich z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,
- prowadzenie spraw związanych z demontażem i unieszkodliwianiem materiałów zawierających azbest,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- opiniowanie wniosków w sprawie zezwoleń na zbieranie i przetwarzanie odpadów,
- Współpraca ze Związkiem Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego „Czyste Środowisko” w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- Prowadzenie spraw związanych z opłatami i wydatkami za korzystanie ze środowiska,
- Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia,
- Prowadzenie i aktualizacja publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
- Podawanie do publicznej wiadomości informacji o zamieszczeniu danych w wykazie o środowisku i jego ochronie oraz udostępnianie publicznie dostępnych wykazów danych o środowisku i jego ochronie,
- Udzielanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie:
- opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
- ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
- prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
- Prowadzenie zadań w zakresie edukacji ekologicznej i koordynacja akcji proekologicznych,
- Realizacja zadań z zakresu gospodarki wodnej, w tym ewidencja kąpielisk i nadzór nad jakością wód w kąpieliskach,
- Realizacja zadań z zakresu gospodarki ściekowej, w tym:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie podłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej,
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczali ścieków,
- nadzór nad jakością wody pitnej i strefami ochronnymi ujęć wody,
- opiniowanie prac geologicznych.
- wykonywanie obowiązków zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt:
- ustalanie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta,
- ustalanie zasad wyłapywania bezdomnych zwierząt oraz rozstrzyganie o dalszym postępowaniu z nimi,
- wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów rasy uznanej za agresywną,
- Prowadzenie postępowań dotyczących utrzymywania zwierząt domowych i gospodarskich niezgodnie z ustawą o ochronie zwierząt.
- Prowadzenie punktu konsultacyjno-informacyjnego Programu „Czyste Powietrze” w wymiarze minimum 10 h tygodniowo,
- Współdziałanie z jednostkami samorządu gminnego w zakresie powierzonych zadań publicznych.
Pracownik odpowiedzialny jest za:
- Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych
z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej. - Prawidłowe prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów.
- Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
- Terminowe załatwianie spraw.
- Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa wprowadzonej w Urzędzie.
- Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024r. poz.104) w zakresie powierzonych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe;
- praca w wymiarze: 1 etat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji odbywających się w okresie 12 miesięcy od dnia niniejszej oferty zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530) w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy”.
Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-11-18 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Podinspektor – Wydział Bieżącego Utrzymania i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 18 listopada 2024r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława pok. 312
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
- Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r., poz. 928) oraz Zarządzenia Nr 120-18/2024 Burmistrza Miasta Iławy z dnia 12 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Urzędzie Miasta Iławy naruszenia prawa wymienione w art. 3 ust. 1 ustawy można zgłaszać:
- w formie ustnej na numer telefonu 89 649-01-66 lub osobiście na Stanowisku ds. Kontroli Zarządczej (pok. 306)
- w formie papierowej za pomocą listu nadanego u operatora pocztowego lub bezpośrednio na Stanowisku ds. Kontroli Zarządczej (pok. 306)
- w formie elektronicznej na skrzynkę mailową: sygnalista@umilawa.pl
Zgłoszeń należy dokonywać na umieszczonym w załączniku formularzu.
Zgłoszenia anonimowe nie będą rozpatrywane.