ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1720Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1720

Szczegóły informacji

1720

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 3 drzew z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 31

Data złożenia: 2022-07-14

Dane wnioskodawcy: Wierzbowscy Zdzisław i Irena

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego władania nieruchomością 2) Projekt zagospodarowania terenu 3) Inwentaryzacja zieleni okreslająca usytuowanie drzew względem granic nieruchomości oraz istniejących obiektów budowlanych

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1725

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1754, 1747, 1725, 1441, 1423, 1011, 999

« powrót do poprzedniej strony