ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1701Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1701

Szczegóły informacji

1701

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 3 drzew z pasa drogowego drogi krajowej nr 16 w ciągu ul. Ostródzkiej w Iławie

Data złożenia: 2022-02-18

Dane wnioskodawcy: PGI 8 sp. z o.o. w Świeciu

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością 2) Zgoda właściciela na usunięcie drzew 3) Projekt zagospodarowania terenu 4) inwentaryzacja zieleni wraz z projektem nasadzeń zastępczych

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

« powrót do poprzedniej strony