ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na podstawie decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na podstawie decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Zameldowanie na podstawie decyzji administracyjnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Organizacyjno-Obywatelski

Ogłoszono dnia: 2015-03-13 12:10:19

Termin załatwienia

Decyzja administracyjna do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni od dnia złożenia wniosku.

Osoba kontaktowa

Ewelina Jankowska, Ewa Fiedorowicz

Miejsce załatwienia

Wydział Organizacyjno – Obywatelski Urzędu Miasta Iławy, Ewidencja Ludności, pok. 114

Telefon kontaktowy

89 649 01 40, 89 649 01 41

Miejsce odbioru

Urząd Miasta Iławy
ul. Niepodległości 13
14-200 Iława

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek w sprawie zameldowania osoby.
  2. Wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego" lub "Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące".
  3. Poświadczenie wymeldowania z ostatniego miejsca pobytu.
  4. Dokumenty potwierdzające zamieszkiwanie w lokalu (każdy rodzaj dokumentu, np. potwierdzenia dokonywanych opłat, posiadane umowy najmu, decyzje administracyjne, orzeczenia sądowe o eksmisji).

Czas realizacji

Decyzja administracyjna do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni od dnia złożenia wniosku.

Opłaty

Opłata skarbowa za wydaną decyzję - 10zł
Obowiązek wniesienia opłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku:
- płatne przelewem na nr konta:
Nr 02 1160 2202 0000 0000 7045 2838 Bank Milenium S.A. Warszawa
- gotówką: w kasie Urzędu Miasta Iławy,

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Wojewody Warmińsko - Mazurskiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Iławy w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji

Podstawa prawna

  • art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności  (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 217, poz. 1427 z późn. zm.),
  • rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U.  z 2011 r., Nr 220, poz. 1306 z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1628 z późn. zm.).
« powrót do poprzedniej strony