Wydziały Urzędu
Szczegóły informacji
Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-20 13:00:06 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Tel: (89) 649-01-59
Do zadań stanowiska ds. Zamówień Publicznych należy realizacja przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ”ustawą”, aktów wykonawczych do niej i innych aktów prawnych wewnętrznych, a w szczególności:
- koordynowanie zamówień publicznych w Urzędzie i organizowanie zamówień publicznych o wartości szacunkowej przekraczającej kwotę o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy ogłaszanych i bezpośrednio nadzorowanych przez Burmistrza jako kierownika zamawiającego,
- prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu i wdrażanie w życie zmian w obowiązujących przepisach w temacie zamówień publicznych,
- czuwanie nad właściwym przebiegiem procedur określonych przepisami ustawy realizowanych przez Wydziały,
- przygotowywanie propozycji organizacji systemu zamówień publicznych w Urzędzie,
- przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez przedstawianie:
- propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia,
- projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektem umowy,
- projektu zaproszenia do udziału w postępowaniu zaproszenia do składania ofert albo zapytania o cenę,
- projektu ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- przyjmowanie ofert od dostawców bądź wykonawców i prowadzenie z nimi korespondencji,
- prowadzenie dokumentacji postępowania określonej w ustawie i przepisach odrębnych, łącznie z podpisywaniem druków zamówień publicznych również w miejscach przewidzianych dla kierownika zamawiającego,
- realizowanie czynności zmawiającego w ramach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie,
- przekazywanie do publikacji ogłoszeń w mediach, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Dzienniku Urzędowym Wspólnoty Europejskiej,
- przesyłanie po zatwierdzeniu przez Burmistrza SIWZ, wniosków, ogłoszeń informacji i odpowiedzi oraz innych dokumentów przygotowywanych przez Komisję Przetargową,
- przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w sprawach zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- obsługa organizacyjno-techniczna Komisji Przetargowej.