ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydziały Urzędu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. Zamówień Publicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-20 13:00:06 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 
Tel: (89) 649-01-59
Do zadań stanowiska ds. Zamówień Publicznych należy realizacja przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ”ustawą”, aktów wykonawczych do niej i innych aktów prawnych wewnętrznych, a w szczególności:
  1. koordynowanie zamówień publicznych w Urzędzie i organizowanie zamówień publicznych o wartości szacunkowej przekraczającej kwotę o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy ogłaszanych i bezpośrednio nadzorowanych przez Burmistrza jako kierownika zamawiającego,
  2. prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu i wdrażanie w życie zmian w obowiązujących przepisach w temacie zamówień publicznych,
  3. czuwanie nad właściwym przebiegiem procedur określonych przepisami ustawy realizowanych przez Wydziały,
  4. przygotowywanie propozycji organizacji systemu zamówień publicznych w Urzędzie,
  5. przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez przedstawianie:
    1. propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia,
    2. projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektem umowy,
    3. projektu zaproszenia do udziału w postępowaniu zaproszenia do składania ofert albo zapytania o cenę,
    4. projektu ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  6. przyjmowanie ofert od dostawców bądź wykonawców i prowadzenie z nimi korespondencji,
  7. prowadzenie dokumentacji postępowania określonej w ustawie i przepisach odrębnych, łącznie z podpisywaniem druków zamówień publicznych również w miejscach przewidzianych dla kierownika zamawiającego,
  8. realizowanie czynności zmawiającego w ramach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie,
  9. przekazywanie do publikacji ogłoszeń w mediach, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Dzienniku Urzędowym Wspólnoty Europejskiej,
  10. przesyłanie po zatwierdzeniu przez Burmistrza SIWZ, wniosków, ogłoszeń informacji i odpowiedzi oraz innych dokumentów przygotowywanych przez Komisję Przetargową,
  11. przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w sprawach zamówień publicznych,
  12. prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  13. obsługa organizacyjno-techniczna Komisji Przetargowej.
« powrót do poprzedniej strony