Prawo lokalne
Szczegóły informacji
I/9/24
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: I
Kadencja: IX kadencja
Data podjęcia/podpisania: 2024-05-07
Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
Tytuł aktu:
Uchwała Rady Miejskiej w Iławie nr I/9/24 w sprawie ustalenia składu Komisji Skarg Wniosków i Petycji
Na podstawie:
Na podstawie § 39b ust.1uchwały nr XVII/171/11 Rady Miejskiej wIławie zdnia 28grudnia 2011r. wsprawie uchwalenia Statutu Miasta Iławy (Dz. Urz. Woj. Warm.- Maz. z2012r. poz.608) zmienionego uchwałą nr XVII/180/20 Rady Miejskiej wIławie zdnia 27stycznia 2020r. (Dz. Urz. Woj. Warm.- Maz. z2020r. poz.1044), uchwałą nr XL/452/21 Rady Miejskiej wIławie zdnia 29listopada 2021r. (Dz. Urz. Woj. Warm. — Maz. z2021r. poz.5259) oraz uchwałą nr LVII/599/22 Rady Miejskiej wIławie zdnia 28listopada 2022r. (Dz. Urz. Woj. Warm.- Maz. z2022r. poz.5757) wzwiązku zart 18b ust.3ustawy zdnia 8marca 1990r. osamorządzie gminnym (Dz.U. z2023r. poz.40zpóźn. zm.)
Treść:
Treść jest dostępna w załączniku.