ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-02-06 14:36:59 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Sekretarz Miasta
 
Funkcję Sekretarza sprawuje mgr Anna Empel
Tel: (0 prefix 89) 649-01-05
pok. nr 310 ( II piętro)
 
Sekretarz Miasta - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  1. Do zadań i kompetencji Sekretarza należy:
    • organizowanie pracy Urzędu i przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących jej usprawnienia,
    • wypracowanie projektów rozwiązań organizacyjno – funkcjonalnych dotyczących działalności Urzędu oraz nadzorowanie stosowania przez pracowników Urzędu zasad organizacji pracy określonych w Regulaminie,
    • sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowym stosowaniem zasad kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów proceduralnych oraz współdziałanie w tym zakresie z Radcą Prawnym,
    • zapewnienie terminowej realizacji uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz rozpatrywania wniosków i opinii Komisji Rady,
    • sprawowanie nadzoru nad pełnym i terminowym wykonywaniem zaleceń pokontrolnych oraz wskazywanie sposobów i środków służących zapobieganiu nieprawidłowościom,
    • sprawowanie nadzoru, kontroli oraz bieżącej koordynacji w zakresie przyjmowania oraz wnikliwego i terminowego rozpatrywania interpelacji i zapytań Radnych, interwencji i wniosków posłów i senatorów, interwencji prasowych, skarg i wniosków a także opracowywanie jeden raz w roku oceny załatwiania skarg i wniosków,
    • organizowanie prac związanych z wyborami, referendami i spisami statystycznymi,
    • nadzorowanie prowadzenia rejestrów miejskich jednostek organizacyjnych i podstawowej dokumentacji formalno – prawnej związanej z zakresem ich działania,koordynowanie i nadzorowanie prac remontowych w Urzędzie i zakupów środków trwałych,
    • składanie jednoosobowo oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta na podstawie upoważnienia Burmistrza,
    • wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
  2. Sekretarz jest upoważniony w przypadku nieobecności Burmistrza oraz jego Zastępców do:
    • przejmowania wszystkich zadań i kompetencji Burmistrza oraz jego Zastępców, również w sprawach zastrzeżonych, w tym także wydawania decyzji indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
    • jednoosobowego składania oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta.

       
« powrót do poprzedniej strony