ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. Organizacyjnych i Kadrowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-07 09:40:30 przez Arkadiusz Kasiułajtis

Akapit nr - brak tytułu

Wiesława Młotkowska
Edyta Perges
Tel: (89) 649-01-30
 
Do właściwości i zadań Stanowiska ds. Organizacyjnych i Kadrowych należy prowadzenie spraw związanych z organizacją Urzędu oraz kadrowych, a w szczególności:
  1. opracowywanie propozycji zmian struktury organizacyjnej Urzędu,
  2. opracowywanie projektów regulaminu pracy, wynagrodzeń  i innych aktów regulujących sprawy pracownicze,
  3. prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
  4. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem upoważnień i pełnomocnictw,
  5. prowadzenie teczek organizacyjnych Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych oraz rejestru instytucji kultury w tym dokonywanie wpisów, zmian wpisów oraz wykreśleń wpisów w rejestrze oraz księgach rejestrowych instytucji kultury oraz wydawania odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej instytucji kultury jako pełnomocnik organizatora instytucji kultury,
  6. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych,
  7. prowadzenie spraw w zakresie szkolenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników,
  8. prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem składania oświadczeń majątkowych i lustracyjnych,
  9. przekazywanie informacji o zatrudnieniu do PFRON,
  10. dokonywanie zgłoszeń pracowników Urzędu do ZUS oraz zmian w tym zakresie,
  11. wydawanie legitymacji służbowych,
  12. wydawanie świadectw pracy pracownikom Urzędu oraz zaświadczeń o pracy byłym pracownikom PMRN, PPRN, Urzędu Miasta, Mazur-Tourist i PBK,
  13. prowadzenie spraw związanych z realizacją umów zlecenia i o dzieło z osobami fizycznymi wykonującymi różne zadania na rzecz Urzędu,
  14. podpisywanie świadectw pracy, sprawozdań statystycznych, dokumentów ubezpieczeniowych, zaświadczeń oraz innych dokumentów z zakresu powierzonych zadań.
« powrót do poprzedniej strony