ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Bieżącego Utrzymania

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-07 08:32:09 przez Arkadiusz Kasiułajtis, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

Kierownik Wydziału: mgr Anna Wanic
Tel: (89) 649-02-17
 
Do właściwości i zadań Wydziału Bieżącego Utrzymania należy prowadzenie całości spraw związanych z bieżącym utrzymaniem Miasta, gospodarką komunalną i inżynierią, a w szczególności:
  1. przygotowywanie materiałów do przeprowadzania przetargów na wybór wykonawcy, uczestniczenie w przetargach i zawieranie umów z wykonawcami zadań wydziału,
  2. składanie zapotrzebowań rozbudowy systemów infrastruktury technicznej miasta,
  3. udział w opracowywaniu koncepcji układu ulicznego wraz z drogową infrastrukturą techniczną nowo uzbrajanych terenów,
  4. uzgadnianie projektowanych sieci uzbrojenia technicznego oraz uczestnictwo w posiedzeniach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji (ZUD),
  5. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów inżynieryjnych, oczyszczania i usług komunalnych oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie,
  6. zarządzanie siecią dróg gminnych i ich utrzymaniem oraz bieżąca kontrola stanu nawierzchni drogowych i ich oznakowania,
  7. wnioskowanie w sprawie zaliczenia dróg do właściwych kategorii,
  8. udzielanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych, kontrola ich wykonania oraz nakładanie kar pieniężnych z tytułu nielegalnego zajęcia pasa drogowego,
  9. udzielanie zezwoleń na umieszczenie reklam w pasach drogowych dróg gminnych, kontrola ich wykonania oraz nakładanie kar pieniężnych z tytułu nielegalnego umieszczenia reklamy,
  10. nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem oświetlenia miejsc publicznych i dróg gminnych,
  11. wydawanie warunków technicznych do oświetlenia ulicznego,
  12. realizacja zadań związanych z gospodarką energią elektryczną,
  13. nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej,
  14. wydawanie warunków technicznych do przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej,
  15. nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku na drogach miejskich,
  16. nadzór nad zimowym utrzymaniem miasta,
  17. nadzór nad utrzymaniem terenów zieleni miejskiej i lasów komunalnych,
  18. nadzór i prowadzenie gospodarki drzewostanem na terenach miejskich,
  19. udzielanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzanie kar pieniężnych za usunięcie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia,
  20. nadzór i kontrola utrzymania czystości i porządku w Mieście,
  21. nadzór i prowadzenie zadań związanych z cmentarzami komunalnymi,
  22. organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi oraz miejscami pamięci narodowej,
  23. nadzór i prowadzenie zadań związanych ze schroniskiem dla zwierząt,
  24. nadzór nad działaniami związanymi z występowaniem zwierząt wolno żyjących na terenie miasta,
  25. edukacja mieszkańców w zakresie opieki nad zwierzętami,
  26. nadzór nad placami zabaw na nieruchomościach gminnych,
  27. nadzór i prowadzenie zadań związanych z małą architekturą na nieruchomościach gminnych,
  28. nadzór i prowadzenie zadań związanych z szaletem miejskim,
  29. uczestniczenie w odbiorach technicznych i przeglądach gwarancyjnych zadań inwestycyjnych w zakresie: dróg i ciągów komunikacyjnych, sieci kanalizacji deszczowych, oświetlenia ulicznego, terenów zieleni i innych obiektów,
  30. nadzór nad działaniami związanymi z przewozami środkami komunikacji miejskiej,
  31. realizacja zadań związanych z uzgadnianiem tras i rozkładów jazdy dla jednostek prowadzących lokalny transport zbiorowy,
  32. realizacja zadań związanych ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i zbiorowym odprowadzaniem ścieków, w tym zatwierdzanie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków,
  33. współdziałanie z jednostkami samorządu gminnego w zakresie wykonywania powierzonych zadań publicznych,
  34. współpraca z instytucjami i podmiotami gospodarczymi w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta,
  35. współpraca z ogrodami działkowymi,
  36. prowadzenie monitoringu Miasta i przekazywanie informacji Policji oraz innym podmiotom odpowiedzialnym za ochronę życia  i zdrowia obywateli, spokoju i porządku publicznego oraz innych miejscowych zagrożeń.
« powrót do poprzedniej strony