ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Program pl.ID

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-04-16 14:01:09 przez Arkadiusz Kasiułajtis, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

15 kwietnia 2014 r. w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewodzkiego w Olsztynie odbyła się konferencja dla przedstawicieli urzędów gmin województwa warmińsko-mazurskiego pt. "Wszystko co warto wiedzieć o programie pl.ID". Konferencja zorganizowana przez podsekretarza stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych – Rafała Magrysia oraz Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego jest pierwszą z szesnastu, które odbędą się się w całym kraju, a których celem jest  przybliżenie aspektów wdrażania programu pl.ID w administracji. 
 
Podczas spotkania, na które przybyło ponad 230 osób – kierowników jednostek samorządu terytorialnego oraz pracowników wykonujących zadania zlecone z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych i USC, przedstawiciele MSW i COI, którzy odpowiedzialni są za merytoryczną realizację projektu pl.ID omówili następujące zagadnienia:
  • Informatyzacja kluczowych rejestrów państwowych – nowe podejście do realizowanych projektów informatycznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrzynych.
  • Zmiany prawne wynikające z wdrożenia Systemu Rejestrów Państwowych.
  • Źródło – aplikacja do obsługi systemu Rejestrów Państwowych.
  • Szkolenia wdrożeniowe – co, gdzie, jak i po co?
Więcej informacji dot. programu pl.ID uzyskają Państwo na stronie www.obywatel.gov.pl
« powrót do poprzedniej strony