Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Rady Miejskiej
Data udostępnienia: 2022-04-19
Ogłoszono dnia: 2022-04-19
Termin składania dokumentów: 2022-05-04 14:30:00
Nr ogłoszenia: 120.15.2022
Zlecający: Burmistrz Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – wyższe
- staż pracy - minimum 3 lata
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym;
- o finansach publicznych;
- o dostępie do informacji publicznej;
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- Kodeks postępowania administracyjnego;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Statut Miasta Iławy.
2) doświadczenie zawodowe – doświadczenie w pracy w administracji samorządowej w zakresie wymienionym w podstawowym zakresie obowiązków służbowych, mile widziane doświadczenie w sporządzaniu wniosków o dofinansowanie projektów „miękkich”, doświadczenie w pracy związanej z działaniami promocyjnymi.
3) predyspozycje osobowościowe – umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy, punktualność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność współpracy oraz rozwiązywania problemów, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, stanowczość, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
4) inne – biegła znajomość obsługi komputera (Windows, Microsoft Office), znajomość języka obcego w stopniu komunikacyjnym (j. angielski lub j. niemiecki)II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
- Prowadzenie ewidencji Radnych i członków Komisji.
- Prowadzenie ewidencji i rejestrów uchwał Rady, interpelacji i zapytań Radnych oraz wniosków i opinii Komisji, a także innych materiałów wpływających do Rady.
- Przekazywanie Radnym, członkom Komisji i zaproszonym osobom zawiadomień o terminach sesji, posiedzeniach Komisji oraz ogłoszeń na tablice informacyjne.
- Przekazywanie Radnym materiałów na sesje i posiedzenia Komisji.
- Protokołowanie sesji i posiedzeń Komisji oraz udostępnianie protokołów i innych dokumentów zgodnie z przepisami prawa i Statutem.
- Przyjmowanie korespondencji kierowanej do Rady i Radnych, jej rejestrowanie i rozdzielanie.
- Czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów związanych z pracą Rady i Komisji oraz pilnowanie terminowego przygotowania materiałów na sesje oraz posiedzenia Komisji.
- Prowadzenie korespondencji Przewodniczącego Rady oraz organizowanie jego spotkań.
- Współpraca z wydziałami merytorycznymi w zakresie opracowywania projektów aktów stanowionych przez organy gminy oraz materiałów dla Rady i jej organów.
- Przekazywanie do publikacji i realizacji uchwał Rady.
- Opracowywanie w zakresie zleconym przez Radę informacji o prawidłowości i terminowości realizacji wniosków Komisji, interpelacji i zapytań Radnych oraz działalności Komisji.
- Czuwanie nad zabezpieczeniem praw Radnych.
- Współdziałanie w przygotowaniu planu spotkań Radnych z wyborcami i planu ich dyżurów.
- Obsługa Radnych pełniących dyżur i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw związanych z wnioskami, interwencjami parlamentarzystów w zakresie działania Rady.
- Obsługa Rady w zakresie wyborów ławników sądowych.
- Przygotowywanie projektu budżetu, wniosków o dokonanie zmian i sprawozdań z jego realizacji.
- Zadania z zakresu działań informacyjnych
a) współpraca z mediami;
b) pisanie tekstów promocyjnych, listów gratulacyjnych, itp. ;
c) obsługa mediów społecznościowych;
d) obsługa fotograficzna wydarzeń.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zakres odpowiedzialności pracownika:
Pracownik odpowiedzialny jest za:
- Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
- Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.305 z późn. zm.) w zakresie powierzonych zadań.
- Prawidłową realizację zadań ujętych w zakresie obowiązków służbowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
- praca w wymiarze: 1 etat
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty niezbędne:
- wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-05-04 14:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko –inspektora - Stanowisko w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 04 maja 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko –inspektora - Stanowisko w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 04 maja 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacje dodatkowe
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.