Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor 1/2 etatu
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Bieżącego Utrzymania
Data udostępnienia: 2010-04-20
Ogłoszono dnia: 2010-04-20 przez Burmistrz Miasta Iławy
Termin składania dokumentów: 2010-05-10 00:00:00
Nr ogłoszenia: 0153-6/2010
Zlecający: Urząd Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – wyższe o specjalności architektura krajobrazu, kształtowanie i ochrona krajobrazu bądź kształtowanie terenów zieleni.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym
- Prawo budowlane
- Kodeks postępowania administracyjnego
- Prawo zamówień publicznych
- o ochronie przyrody
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- doświadczenie zawodowe – wskazane doświadczenie w pracy związanej z utrzymaniem zieleni,
- predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy,
- inne - biegła znajomość obsługi komputera ( znajomość programów Windows, Microsoft Orfice),
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
- Kontrola i nadzór nad utrzymaniem, konserwacją i przeprowadzaniem remontów związanych z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej.
- Kontrola i nadzór nad pielęgnacją i wycinką drzew.
- Nadzór nad zabiegami sanitarnymi w lasach.
- Opracowywanie koncepcji w zakresie nowych nasadzeń zieleni miejskiej oraz nadzór nad jej realizacją.
Zakres odpowiedzialności pracownika:
- Terminowe załatwianie spraw.
- Prawidłowe przygotowanie dokumentów dotyczących przydzielonych zadań na stanowisku.
- Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
- Właściwe stosowanie przepisów oraz instrukcji kancelaryjnej.
- Ochrona danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie powierzonych obowiązków na stanowisku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty niezbędne:
- wypełniony kwestionariusz osobowy, (kliknij aby ściągnąć plik w formacie .doc kliknij aby ściągnąć plik w formacie .pdf)
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-05-10 00:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Kandydaci powinni składać oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Bieżącego Utrzymania w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 10 maja 2010r. do godziny 1600 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława
VII. Informacje dodatkowe:
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://www.bipumilawa.eline5.serwery.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesanta w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone. (Zgodnie z informacją Burmistrza Miasta Iławy)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Burmistrz Miasta Iławy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-04-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Miasta Iławy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-04-20 13:04:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-04-20 14:00:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-05-18 17:46:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5773 raz(y) |