Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120.10.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120.10.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Zarządzania Kryzysowego
Data udostępnienia: 2022-03-11
Ogłoszono dnia: 2022-03-11
Termin składania dokumentów: 2022-03-22 14:30:00
Nr ogłoszenia: 120.10.2022
Zlecający: Urząd Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – średnie lub wyższe (mile widziane wykształcenie kierunkowe np. zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna, bezpieczeństwo wewnętrzne, obrona narodowa).
- staż pracy - minimum 3-lata.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o ochronie danych osobowych,
- o powszechnym obowiązku obrony RP,
- o zarządzaniu kryzysowym,
- o ochronie informacji niejawnych,
- o stanie klęski żywiołowej,
- o stanie wyjątkowym,
- o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej,
- o dostępie do informacji publiczne,
- Prawo Zamówień Publicznych
- Kodeksu postępowania administracyjnego
- Rozporządzenia RM z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. z 2002 r. Nr 96, poz. 850 ze zm.),
2. doświadczenie zawodowe – mile widziane doświadczenie w zakresie związanym z zarządzaniem kryzysowym, obroną cywilną oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego.
3. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność realizacji zadań kluczowych dla zachowania ciągłości pracy Urzędu, umiejętność analitycznego myślenia, uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanie,
4. inne: biegła obsługa komputera – prawo jazdy kat. B, mile widziane poświadczenie bezpieczeństwa.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
- Planowanie, monitorowanie, reagowanie w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej oraz usuwanie zagrożeń na terenie Miasta, a także realizacja zadań z zakresu planowania cywilnego.
- Tworzenie i przygotowanie FOC do prowadzenia akcji ratunkowych i likwidacji skutków klęsk żywiołowych oraz kierowanie i koordynacja ich działań w tym zakresie, logistyczne zabezpieczenie potrzeb obrony cywilnej oraz gospodarka sprzętem OC.
- Kierowanie organizacją szkoleń i ćwiczeń obrony cywilnej oraz składów osobowych Stałego Dyżuru w jednostkach organizacyjnych Miasta.
- Przygotowanie i zapewnienie działań Systemu Wykrywania i Alarmowania /SWA/.
- Organizacyjne przygotowanie ewakuacji ludności na wypadek zagrożeń czasu wojny i pokoju.
- Kontrola skuteczności ewakuacji w szkołach, przedszkolach i innych instytucjach.
- Koordynowanie przedsięwzięć w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami w zakresie zapobiegania, usuwania skutków klęsk, nadzwyczajnych zdarzeń itp.
- Prowadzenie ewidencji syren alarmowych i ich wyposażenia.
- Obsługa Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
- Opracowywanie, aktualizowanie, wdrażanie procedur reagowania kryzysowego w tym m.in. Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego.
- Rejestracja zgłoszeń oraz prowadzenie spraw związanych z oczyszczaniem terenu miasta z materiałów niebezpiecznych.
- Sporządzanie raportów ze zdarzeń kryzysowych dla WB i ZK Olsztyn i PCZK Iława.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem poświadczeń bezpieczeństwa oraz koordynacja działań w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz prowadzenie kancelarii dokumentów niejawnych.
- Współpraca w opracowywaniu i aktualizacji planów OC w UM świadczenia osobiste i rzeczowe.
- Współpraca i pomoc w kierowaniu formacjami OC, organizacji szkoleń i ćwiczeń OC oraz ich ocena, logistyczne zabezpieczenie potrzeb OC oraz gospodarka sprzętem OC.
- Nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na mieszkańców i nieruchomości Gminy Miejskiej Iława.
- Kontrola na wniosek WKU sprzętu i nieruchomości na miejscu przed ich nałożeniem oraz po ich nałożeniu.
- Przygotowanie i zapewnienie funkcjonowania budowli i urządzeń specjalnych, ochronnych oraz prowadzenie rejestru.
- Prowadzenie rejestrów: świadczeń rzeczowych, osobistych, jedyny żywiciel rodziny, wypłaconych rekompensat za utracone wynagrodzenie, kontroli posiadanego przy nakładaniu świadczeń w czasie pokoju i wojny, kwalifikacji wojskowej, infrastruktury krytycznej, sprzętu powierzonego przez Urząd Wojewódzki w Olsztynie, reklamacji żołnierzy rezerwy.
- Prowadzenie planu wydatków finansowych, zestawień świadczeń osobistych i rzeczowych dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Olsztynie.
- Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji Akcji Kurierskiej na terenie GM Iława.
- Rejestracja zgłoszeń oraz prowadzenie spraw związanych z oczyszczaniem terenu Miasta z materiałów niebezpiecznych.
- Rejestracja osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz wykonywanie wszystkich czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej w zakresie kompetencji Burmistrza Miasta oraz reprezentowanie go przed administracją wojskową.
- Współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień w Ostródzie sprawach dotyczących uzupełnienia mobilizacyjnego Jednostek Wojskowych oraz z jednostkami samorządowymi w sprawie kwalifikacji wojskowej.
- Opieka i kontrole, przeglądy powierzonego sprzętu (mienia) przez Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki.
- Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi dotyczącymi Wydziału ZK.
- Dbanie o prawidłowe wydatkowanie i realizację budżetu Wydziału ZK.
- Prowadzenie i obsługa monitoringu miejskiego.
Pracownik odpowiedzialny jest za:
- Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych
z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej. - Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa wprowadzonej w Urzędzie.
- Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
- Prawidłową realizację zadań ujętych w zakresie obowiązków służbowych.
- Przestrzeganie przepisów w zakresie Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i ponoszenie odpowiedzialności za ich naruszenie w zakresie powierzonych obowiązków.
- Prawidłową opiekę nad powierzonym sprzętem (mieniem) z Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz rzetelne prowadzenie rejestru w/w sprzętu. Pracownik odpowiedzialny jest za braki ilościowe.
- Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.289) w zakresie powierzonych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe;
- praca w wymiarze: 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty niezbędne:
- wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-03-22 14:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Wydział Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 22 marca 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Wydział Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 22 marca 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Perges |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-11 10:31:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Zagajewski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-11 11:01:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Zagajewski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-31 12:43:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4381 raz(y) |