ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 986Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 986

Szczegóły informacji

986

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez Krzysztof Blank

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 5 drzew z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2

Data złożenia: 2015-11-05

Dane wnioskodawcy: Parafia Rzymsko-Katolicka Niepokalanego Poczęcia NMP

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1. Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego nieruchomości 2. Mapa z zaznaczoną lokalizacją drzew

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1004

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1344, 1342, 1004, 281

« powrót do poprzedniej strony