Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1823Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1823Szczegóły informacji
1823
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 8 drzew z pasa drogi gminnej w ciągu ul. Długiej w Iławie
Data złożenia: 2024-07-11
Dane wnioskodawcy: Gmina Miejska Iława
Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością 2) Zgoda właściciela na usunięcie drzew 3) Mapa z zaznaczoną lokalizacją drzew w odniesieniu do granic nieruchomości i obiektów na niej istniejących 4) Projekt planu nasadzeń zastępczych
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy
Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1724, 1722, 1651, 1643, 1641, 1637, 1636, 1632, 1598, 1594, 1593, 1589, 1310, 1311, 1110, 1104, 989, 949, 945, 923, 920, 554, 549, 548, 535, 528, 521, 517, 511, 485, 464, 456, 455, 264, 4
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krzysztof Blank |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-12 07:32:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Blank |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-12 07:32:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Blank |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-12 07:32:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13 raz(y) |