ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1813Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1813

Szczegóły informacji

1813

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie drzewa z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 39

Data złożenia: 2024-05-23

Dane wnioskodawcy: Weiner Henryk

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością 2) Mapa z zaznaczoną lokalizacją drzewa w odniesieniu do granic nieruchomości 3) Projekt planu nasadzeń zastępczych

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1818

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1818, 1603, 1601

« powrót do poprzedniej strony