ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1749Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1749

Szczegóły informacji

1749

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie drzewa z nieruchomości położonej w Iławie ciągu ul. kard. Stefana Wyszyńskiego, stanowiącej pas drogi wojewódzkiej nr DW 536

Data złożenia: 2022-10-26

Dane wnioskodawcy: Województwo Warmińsko-Mazurskie

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością 2) Mapa z zaznaczoną lokalizacją drzewa 3) projekt planu nasadzeń zastępczych
 

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1760

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1798, 1786, 1759, 1760, 1748

« powrót do poprzedniej strony