Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1749Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1749Szczegóły informacji
1749
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie drzewa z nieruchomości położonej w Iławie ciągu ul. kard. Stefana Wyszyńskiego, stanowiącej pas drogi wojewódzkiej nr DW 536
Data złożenia: 2022-10-26
Dane wnioskodawcy: Województwo Warmińsko-Mazurskie
Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością
2) Mapa z zaznaczoną lokalizacją drzewa
3) projekt planu nasadzeń zastępczych
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy
Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1760
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1798, 1786, 1759, 1760, 1748