ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1718Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1718

Szczegóły informacji

1718

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 7 drzew z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. Henryka Sienkiewicza 24

Data złożenia: 2022-08-19

Dane wnioskodawcy: Mazury PTTK Sp. z o.o.

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością 2) Mapa z zaznaczoną lokalizacją drzew

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1723

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1770, 1769, 1723, 1389, 1382, 222, 220

« powrót do poprzedniej strony