Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1701Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1701Szczegóły informacji
1701
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 3 drzew z pasa drogowego drogi krajowej nr 16 w ciągu ul. Ostródzkiej w Iławie
Data złożenia: 2022-02-18
Dane wnioskodawcy: PGI 8 sp. z o.o. w Świeciu
Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością 2) Zgoda właściciela na usunięcie drzew 3) Projekt zagospodarowania terenu 4) inwentaryzacja zieleni wraz z projektem nasadzeń zastępczych
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy
Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1814