ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1469Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1469

Szczegóły informacji

1469

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez Krzysztof Blank

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 18 drzew oraz krzewów z powierzchni 168 m2 z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. mjr. Henryka Sucharskiego

Data złożenia: 2018-02-27

Dane wnioskodawcy: Powiat Iławski

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1. Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego władania nieruchomością 2. Projekt zagospodarowania terenu wraz z projektem planu nasadzeń zastępczych 3. Upoważnienie do uczestnictwa w przeprowadzeniu dowodu z oględzin drzew i krzewów

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1471

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1803, 1797, 1796, 1788, 1470, 1471, 1416, 1359, 1331, 842, 830, 685, 677

« powrót do poprzedniej strony