ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1423Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1423

Szczegóły informacji

1423

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez Krzysztof Blank

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 20 drzew z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego

Data złożenia: 2017-11-30

Dane wnioskodawcy: Wierzbowscy Zdzisław i Irena

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1. Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego władania nieruchomością 2. Wykaz drzew do usunięcia 3. Zgoda właścicieli 4. Inwentaryzacja szczegółowa, plan zagospodarowania terenu i projekt planu zasadzeń zastępczych 5. Pełnomocnictwo

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1441

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1754, 1747, 1725, 1720, 1441, 1011, 999

« powrót do poprzedniej strony