Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1156Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1156Szczegóły informacji
1156
Typ: Formularz A
Ogłoszono dnia: przez Krzysztof Blank
Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 2 drzew z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. Karola Chodkiewicza 5
Data złożenia: 2016-07-05
Dane wnioskodawcy: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie
Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1. Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością 2. Mapa z zaznaczoną lokalizacją drzew 3. Wykaz właścicieli nieruchomości 4. Zgoda właściciela nieruchomości 5. Projekt nasadzeń zastępczych
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy
Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1176
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1824, 1816, 1811, 1795, 1782, 1783, 1774, 1741, 1728, 1714, 1714, 1711, 1699, 1690, 1687, 1683, 1678, 1677, 1676, 1652, 1631, 1617, 1604, 1597, 1588, 1562, 1515, 1508, 1506, 1495, 1484, 1436, 1245, 1181, 1176, 1165, 1135, 1116, 1102, 1103, 991, 887, 864, 844, 822, 798, 781, 782, 721, 686, 556, 515