ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego.Drukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego.

Szczegóły informacji

Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Organizacyjno-Obywatelski

Ogłoszono dnia: 2015-03-13 10:08:40

Termin załatwienia

Niezwłocznie - przy komplecie dokumentów.

Osoba kontaktowa

Ewelina Jankowska, Ewa Fiedorowicz

Miejsce załatwienia

Wydział Organizacyjno-Obywatelski Urzędu Miasta Iławy, Ewidencja Ludności, pok. 114

Telefon kontaktowy

89 649 01 40, 89 649 01 41

Miejsce odbioru

Urząd Miasta Iławy
ul. Niepodległości 13
14-200 Iława

Wymagane Dokumenty

Dokumenty od wnioskodawcy
  1. Wypełniony druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” (druk odrębny dla każdej osoby meldującej się, również dla dziecka) – pobierz druk zgłoszenia
  2. Dowód osobisty lub paszport – do wglądu.

Czas realizacji

Niezwłocznie - przy komplecie dokumentów.

Opłaty

Nieodpłatnie.
Za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę reprezentuje pełnomocnik) – 17 zł.
Płatne przelewem na nr konta: 
Nr 02 1160 2202 0000 0000 7045 2838
Bank Milenium S.A. Warszawalub gotówką: w kasie organu podatkowego, tj. w budynku Urzędu Miasta Iławy przy ul. Niepodległości 13,
 
Uwaga: nie podlega opłacie skarbowej czynność złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu. Obowiązek wniesienia opłaty powstaje z chwilą złożenia pełnomocnictwa.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Uwagi

Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego należy dokonać osobiście lub można dokonać w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Obowiązku meldunkowego można również dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym na piśmie tj. w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu (pobierz druk pełnomocnictwa)
Dokonując zameldowania w nowym miejscu na pobyt stały lub czasowy można jednocześnie wymeldować się z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego.

Podstawa prawna

  • art. 33 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010 r. Nr 217 poz. 1427 z późn. zm.);
  • ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2014 r. Nr 1114);
  • rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 220, poz. 1306).

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony