Wydziały Urzędu
Szczegóły informacji
Wieloosobowe Stanowisko ds. Promocji i Współpracy z Zagranicą
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-06-05 16:50:27 przez Tomasz Zagajewski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr - brak tytułu
Do właściwości i zadań Wieloosobowego Stanowiska ds. Promocji i Współpracy z Zagranicą należy prowadzenie spraw związanych z:
- kompleksową promocją Miasta (gospodarczą, turystyczną, inwestycyjną), w kraju i zagranicą oraz wspieraniem inicjatyw gospodarczych, turystycznych i inwestycyjnych,
- obsługą organizacyjno-techniczną Iławskiego Budżetu Obywatelskiego,
- obsługa organizacyjno-techniczna Iławskiej Karty Mieszkańca,
- opracowywaniem materiałów informacyjnych i reklamowych o Mieście, obsługa fotograficzna spotkań z udziałem włodarzy oraz wydarzeń miejskich,
- administrowaniem i aktualizacją oficjalnego serwisu internetowego oraz portali społecznościowych Miasta,
- realizacją polityki informacyjnej organów Miasta i współpracą z mediami,
- przygotowywaniem materiałów informacyjnych oraz ogłoszeń dla mediów,
- współpracą z przedsiębiorcami szczególnie z branży turystycznej w działaniach na rzecz rozwoju lokalnego Miasta,
- współpracą z Biurem Informacji Turystycznej,
- wspieraniem inicjatyw mieszkańców o charakterze historycznym, kulturalnym, sportowym itp. mających na celu promocję oraz budowanie pozytywnego wizerunku Miasta,
- organizacją i obsługą kontaktów zagranicznych i krajowych Rady, Burmistrza, Miejskiej Rady Seniorów i Młodzieżowej Rady Miasta, w szczególności z miastami partnerskimi, i współpraca w tym zakresie z instytucjami i organizacjami w Polsce i zagranicą,
- kompleksową organizacją i obsługą wyjazdów zagranicznych Rady i Burmistrza oraz obsługą pobytu delegacji zagranicznych w Mieście,
- promocją Miasta na arenie międzynarodowej, w szczególności poprzez udział w targach turystycznych, oraz współpraca z przedsiębiorcami tej branży w Mieście,
- współpracą z Biurem Informacji Turystycznej w zakresie obsługi turystów zagranicznych oraz współtworzeniem materiałów informacyjno-promocyjnych o Mieście, w szczególności w zakresie tłumaczenia ich na języki obce,
- wdrażanie i koordynacja rozwiązań Smart City,
- wdrażanie polityki otwartości danych,
- opracowywanie, współdziałanie w zakresie tworzenia i konsultowania strategicznych programów, polityk miejskich w zakresie promocji i rozwoju miasta,
- monitoring realizacji polityki informacyjnej i promocyjnej UM oraz podległych jednostek, spółek miejskich,
- stworzenie i prowadzenie kalendarza wydarzeń, rocznic i publikacji,
- dbałość o ceremoniał i oprawę świąt patriotycznych i uroczystości państwowych organizowanych lub współorganizowanych przez UM.