Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Sekretarz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-02-06 14:36:59 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

1. Do zadań i kompetencji Sekretarza należy:
  1. organizowanie pracy Urzędu i przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących jej usprawnienia,
  2. wypracowanie projektów rozwiązań organizacyjno – funkcjonalnych dotyczących działalności Urzędu oraz nadzorowanie stosowania przez pracowników Urzędu zasad organizacji pracy określonych w Regulaminie,
  3. sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowym stosowaniem zasad Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów proceduralnych oraz współdziałanie w tym zakresie z Radcą Prawnym,
  4. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem BIP i Intranetem oraz udostępnianiem informacji publicznej i obiegiem informacji w Urzędzie,
  5. bezpośrednie nadzorowanie pracy Wydziału Spraw Obywatelskich,
  6. bezpośrednie nadzorowanie pracy Wydziału Organizacyjnego,
  7. bezpośrednie nadzorowanie pracy Biura Rady Miejskiej,
  8. zapewnienie terminowej realizacji uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz rozpatrywania wniosków i opinii Komisji a także ustaleń z narad Kierowników i kierowników jednostek organizacyjnych,
  9. sprawowanie nadzoru nad pełnym i terminowym wykonywaniem zaleceń pokontrolnych oraz wskazywanie sposobów i środków służących zapobieganiu nieprawidłowościom oraz prowadzenie teczki kontroli zewnętrznych,
  10. sprawowanie nadzoru, kontroli oraz bieżącej koordynacji w zakresie przyjmowania oraz wnikliwego i terminowego rozpatrywania interpelacji i zapytań Radnych, interwencji i wniosków posłów i senatorów, interwencji prasowych, skarg i wniosków a także opracowywanie raz na dwa lata oceny załatwiania skarg i wniosków,
  11. nadzorowanie prowadzenia rejestrów jednostek organizacyjnych i podstawowej dokumentacji formalno – prawnej związanej z zakresem ich działania,
  12. składanie jednoosobowo oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta na podstawie upoważnienia Burmistrza,
  13. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
  14. koordynowanie organizacji wyborów, referendów i spisów statystycznych, współpraca z urzędnikiem wyborczym
  15. współpraca z Komisją Socjalną.
2. Sekretarz jest upoważniony w przypadku nieobecności Burmistrza oraz jego Zastępców do:
  1. przejmowania wszystkich zadań i kompetencji Burmistrza oraz jego Zastępców, również w sprawach zastrzeżonych, w tym także wydawania decyzji indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
  2. jednoosobowego składania oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta.