Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-03-02 10:36:15 przez Przemysław Łyndo
Terminy zgłoszenia do organu gminy
Zgodnie z art. 7.1 ustawy z dnia 24 lipiec 2015 – nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 6 dni przed planowaną datą zgromadzenia.
Sposób załatwienia
- pisemne zawiadomienie wraz ze zdjęciem i oświadczeniem należy złożyć w kancelarii Urzędu Miasta przy ul. Niepodległości 13, pokój nr 120 w godzinach pracy, tj.poniedziałek - 800-1600, wtorek, środa, czwartek, piątek - 715 - 1515 , lub
- za pomocą faksu – 089 649 26-31,
- ustnie do protokołu,za pomocą środków komunikacji elektronicznej –
- przesłać pocztą na adres:Burmistrz Miasta Iławyul. Niepodległości 1314-200 Iława
Wymagane dane
- Według wzoru zawiadomienia i oświadczenia.
-
Wzór zawiadomienia (do pobrania)
-
Oświadczenie o przyjęciu obowiązków przewodniczącego zgromadzenia (do pobrania)
Sposób załatwienia
Organ gminy wyposaża przewodniczącego zgromadzenia w identyfikator, który zawiera:
- określenie funkcji przewodniczącego zgromadzenia,
- zdjęcie przewodniczącego zgromadzenia,
- imię i nazwisko przewodniczącego zgromadzenia,
- podpis właściwego przedstawiciela organu gminy,
- pieczęć organu gminy.
Miejsce odbioru identyfikatora
Wydział Zarządzania Kryzysowego, pok. 404 – najpóźniej na 1 dzień przed terminem zgromadzenia w godzinach pracy Urzędu.
Osoby do kontaktu:
Marek Ćwikliński, Arkadiusz Brzuska
Telefon kontaktowy
tel. 89 649-01-34
adres e-mail
Opłaty
Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym nie podlega opłacie skarbowej.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2019 r. poz. 631)