ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydziały Urzędu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Budżetu i Finansów

Informacja ogłoszona dnia 2010-02-07 10:56:03 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kierownik Wydziału: Anna Styczyńska
Tel: (89) 649-01-76
 
Do właściwości i zadań Wydziału Budżetu i Finansów należy prowadzenie spraw związanych z gospodarką budżetową i finansową, poborem zobowiązań pieniężnych oraz zapewnieniem dyscypliny finansowej, a w szczególności:
  1. Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem projektu budżetu i wieloletniej prognozy finansowej.
  2. Opracowanie projektu budżetu Miasta i wieloletniej prognozy finansowej.
  3. Przygotowywanie projektów uchwał budżetowych dotyczących:
 ᠆ budżetu Miasta na rok budżetowy,
 ᠆ zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta,
 ᠆ zmian w budżecie Miasta i wieloletniej prognozie finansowej Miasta,
 ᠆ kredytów i pożyczek.
      4. Przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza Miasta w sprawach zmian w budżecie Miasta.
      5. Weryfikacja planów jednostek budżetowych pod kątem zgodności z budżetem na etapie projektu budżetu i uchwały budżetowej.
      6. Koordynowanie opracowania sprawozdań i informacji z wykonania budżetu oraz o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Miasta i przebiegu realizacji przedsięwzięć.
      7. Monitorowanie wskaźników wieloletniej prognozy finansowej oraz zachowania równowagi budżetowej.
      8. Współpraca z instytucjami w zależności od potrzeb i przepisów w zakresie planowania i wykonywania budżetu.
      9. Przekazywanie informacji o kwotach przyjętych w uchwale budżetowej dla jednostek budżetowych i samorządowych instytucji kultury.
      10. Prowadzenie ewidencji planu budżetu Miasta i gospodarki pozabudżetowej wraz z nadawaniem numerów zadań w programie finansowym.
      11. Rejestracja decyzji o przyznanych dotacjach:
 ᠆ przekazywanie decyzji do właściwych wydziałów celem przygotowania stosownych zmian w budżecie,
 ᠆ uzgadnianie przyznanych i przekazanych dotacji w okresach sprawozdawczych.
      12. Przyjmowanie sprawozdań z jednostek budżetowych i instytucji kultury.
      13. Sporządzanie zbiorczych sprawozdań i bilansów.
      14. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej księgowości:
 ᠆ wydatków budżetowych,
 ᠆ sum depozytowych,
 ᠆ Funduszu Świadczeń Socjalnych.
      15. Przyjmowanie faktur i rachunków do realizacji:
 ᠆ sprawdzanie dokumentów pod względem formalno – rachunkowym,
 ᠆ dekretowanie dokumentów księgowych wraz z analizą aktualnego planu budżetu jednostki,
 ᠆ przygotowanie przelewów.
      16. Księgowanie wydatków budżetowych.
      17. Prowadzenie rozrachunków z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych.
      18. Rozliczanie zaliczek udzielonych pracownikom i delegacji służbowych.
      19. Uzgadnianie sald kont syntetycznych z analityką.
      20. Naliczanie umorzeń środków trwałych.
      21. Rozliczanie inwentaryzacji.
      22. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, bilansu jednostki i budżetu.
      23. Prowadzenie ewidencji wydatków projektów unijnych.
      24. Ewidencja wydatków pozabudżetowych.
      25. Zaangażowanie wydatków we współpracy z wydziałami.
      26. Prowadzenie ksiąg rachunkowych Organu i dochodów jednostki.
      27. Przekazywanie środków oraz dotacji dla podległych jednostek.
      28. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań i bilansu z wykonania budżetu.
      29. Terminowe przekazywanie dochodów budżetu państwa na rachunek budżetu państwa w trybie i terminach określonych przepisami prawa.
      30. Ewidencja kredytów i obligacji oraz terminowa realizacja spłat, zgodnie z zawartymi umowami.
      31. Lokowanie wolnych środków.
      32. Rozliczanie we współpracy z wydziałami otrzymanych dotacji.
      33. Otwieranie rachunków bankowych.
      34. Udzielanie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji organom egzekucyjnym, w tym również sądowym.
      35. Prowadzenie spraw związanych z poborem opłaty targowej i rozliczanie inkasenta.
      36. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dariusz Rynkowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Rynkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-07 10:55:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Zagajewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-07 10:56:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Zagajewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-05 11:05:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8431 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony