ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydziały Urzędu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Promocji i Turystyki

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-10-04 15:49:42 przez Tomasz Zagajewski

Akapit nr - brak tytułu

Do właściwości i zadań Wydziału Promocji i Turystyki należy prowadzenie spraw związanych z:
  1. kompleksową promocją Miasta (gospodarczą, turystyczną, inwestycyjną), w kraju i zagranicą oraz wspieraniem inicjatyw gospodarczych, turystycznych i inwestycyjnych,
  2. obsługą organizacyjno-techniczną Iławskiego Budżetu Obywatelskiego,
  3. obsługa organizacyjno-techniczna Iławskiej Karty Mieszkańca,
  4. koordynowanie realizacji wniosków zawiązanych z udzielaniem patronatu Burmistrza Miasta Iławy nad wydarzeniami i imprezami,
  5. koordynowanie spraw związanych z realizacją uchwał w sprawie wyróżniania tytułami Honorowy Obywatel Iławy oraz Zasłużony dla Miasta Iławy,
  6. współorganizacja uroczystości jubileuszowych,
  7. koordynowanie realizacji uchwały w sprawie patrona roku,
  8. prowadzenie rejestru wydawanych upominków, publikacji, i materiałów promocyjnych,
  9. opracowywaniem materiałów informacyjnych i reklamowych o Mieście, obsługa fotograficzna spotkań z udziałem włodarzy oraz wydarzeń miejskich,
  10. administrowaniem i aktualizacją oficjalnego serwisu internetowego oraz portali społecznościowych Miasta,
  11. realizacją polityki informacyjnej organów Miasta i współpracą z mediami,
  12. przygotowywaniem materiałów informacyjnych oraz ogłoszeń dla mediów,
  13. współpracą z przedsiębiorcami szczególnie z branży turystycznej w działaniach na rzecz rozwoju lokalnego Miasta,
  14. wspieraniem inicjatyw mieszkańców o charakterze historycznym, kulturalnym, sportowym itp. mających na celu promocję oraz budowanie pozytywnego wizerunku Miasta,
  15. organizacją i obsługą kontaktów zagranicznych i krajowych Rady, Burmistrza, Miejskiej Rady Seniorów i  Młodzieżowej Rady Miasta, w szczególności z miastami partnerskimi, i współpraca w tym zakresie z instytucjami i organizacjami w Polsce i zagranicą,
  16. kompleksową organizacją i obsługą wyjazdów zagranicznych Rady i Burmistrza oraz obsługą pobytu delegacji zagranicznych w Mieście,
  17. wdrażanie i koordynacja rozwiązań Smart City,
  18. prowadzenie rejestru spraw związanych z analizą i badaniem lokalnego rynku pracy
  19. wdrażanie polityki otwartości danych,
  20. opracowywanie, współdziałanie w zakresie tworzenia i konsultowania strategicznych programów, polityk miejskich w zakresie promocji i rozwoju miasta,
  21. monitoring realizacji polityki informacyjnej i promocyjnej UM oraz podległych jednostek, spółek miejskich,
  22. stworzenie i prowadzenie kalendarza wydarzeń, rocznic i publikacji,
  23. dbałość o ceremoniał i oprawę świąt patriotycznych i uroczystości państwowych organizowanych lub współorganizowanych przez UM,
  24. prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej - obsługa ruchu turystycznego w Iławie,
  25. prowadzenie i obsługa punktu sprzedaży wydawnictw turystycznych i pamiątek w IT,
  26. pomoc w opracowywaniu wydawnictw, materiałów informacyjnych i reklamowych, związanych z turystyką i promocją turystyczną regonu,
  27. monitorowanie potrzeb turystów,
  28. realizacja ustawy o usługach turystycznych m.in. prowadzeniem rejestru pól biwakowych oraz innych obiektów branży hotelarsko-gastronomicznej,
  29. współpraca z instytucjami, organami administracji publicznej, stowarzyszeniami i organizacjami w zakresie dotyczącym podmiotów branży turystycznej, przewodników turystycznych, pilotów wycieczek,
  30. współpraca z lokalnymi gestorami bazy turystycznej, miejscowymi firmami, animatorami imprez w zakresie turystyki, ekologii i ochrony środowiska,
  31. inicjowanie i kreowanie działań społecznych i gospodarczych na rzecz rozwoju turystyki,
  32. upowszechnianie wiedzy krajoznawczej o Iławie i okolicach, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska dzieci i młodzieży, kształtowanie postaw proturystycznych,
  33. wspieranie działań na rzecz rozwoju turystyki w różnych środowiskach, w tym młodzieży szkolnej i osób z niepełnosprawnościami,
  34. utrzymywanie kontaktów z centrami informacji turystycznej na terenie całej Polski i zagranicą, wymiana informacji i materiałów promocyjnych,
  35. utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów lokalnych,
  36. planowanie i wykonywanie budżetu w zakresie wydatków komórki,
  37. prowadzenie raportów sklepowych (dziennie, miesięczne, okresowe, roczne), przyjmowanie rachunków i faktur z zakresu obsługi sklepiku, inkasowanie należności, obsługa kasy fiskalnej oraz sporządzanie stosownych raportów,
  38. prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie na terenie regionu,
  39. przeprowadzanie raz w roku kontroli obiektów świadczących usługi hotelarskie, (zakładanie kartotek, aktualizacja danych),
  40. pośrednictwo w wynajmie kwater prywatnych oraz domków letniskowych,
  41. wspieranie działań na rzecz gromadzenia informacji w zakresie atrakcji i produktów turystycznych regionu,
  42. administrowanie i aktualizacja oficjalnego serwisu internetowego IT oraz portali społecznościowych Miasta,
  43. promocją Miasta na arenie międzynarodowej, w szczególności poprzez udział w targach turystycznych, oraz współpraca z przedsiębiorcami tej branży w Mieście.
« powrót do poprzedniej strony