ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydziały Urzędu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wieloosobowe Stanowisko ds. Promocji i Współpracy z Zagranicą

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-06-05 16:50:27 przez Tomasz Zagajewski

Akapit nr - brak tytułu

Do właściwości i zadań Wieloosobowego Stanowiska ds. Promocji i Współpracy z Zagranicą należy prowadzenie spraw związanych z:
  1. kompleksową promocją Miasta (gospodarczą, turystyczną, inwestycyjną), w kraju i zagranicą oraz wspieraniem inicjatyw gospodarczych, turystycznych i inwestycyjnych,
  2. obsługą organizacyjno-techniczną Iławskiego Budżetu Obywatelskiego,
  3. obsługa organizacyjno-techniczna Iławskiej Karty Mieszkańca,
  4. opracowywaniem materiałów informacyjnych i reklamowych o Mieście, obsługa fotograficzna spotkań z udziałem włodarzy oraz wydarzeń miejskich,
  5. administrowaniem i aktualizacją oficjalnego serwisu internetowego oraz portali społecznościowych Miasta,
  6. realizacją polityki informacyjnej organów Miasta i współpracą z mediami,
  7. przygotowywaniem materiałów informacyjnych oraz ogłoszeń dla mediów,
  8. współpracą z przedsiębiorcami szczególnie z branży turystycznej w działaniach na rzecz rozwoju lokalnego Miasta,
  9. współpracą z Biurem Informacji Turystycznej,
  10. wspieraniem inicjatyw mieszkańców o charakterze historycznym, kulturalnym, sportowym itp. mających na celu promocję oraz budowanie pozytywnego wizerunku Miasta,
  11. organizacją i obsługą kontaktów zagranicznych i krajowych Rady, Burmistrza, Miejskiej Rady Seniorów i  Młodzieżowej Rady Miasta, w szczególności z miastami partnerskimi, i współpraca w tym zakresie z instytucjami i organizacjami w Polsce i zagranicą,
  12. kompleksową organizacją i obsługą wyjazdów zagranicznych Rady i Burmistrza oraz obsługą pobytu delegacji zagranicznych w Mieście,
  13. promocją Miasta na arenie międzynarodowej, w szczególności poprzez udział w targach turystycznych, oraz współpraca z przedsiębiorcami tej branży w Mieście,
  14. współpracą z Biurem Informacji Turystycznej w zakresie obsługi turystów zagranicznych oraz współtworzeniem materiałów informacyjno-promocyjnych o Mieście, w szczególności w zakresie tłumaczenia ich na języki obce,
  15. wdrażanie i koordynacja rozwiązań Smart City,
  16. wdrażanie polityki otwartości danych,
  17. opracowywanie, współdziałanie w zakresie tworzenia i konsultowania strategicznych programów, polityk miejskich w zakresie promocji i rozwoju miasta,
  18. monitoring realizacji polityki informacyjnej i promocyjnej UM oraz podległych jednostek, spółek miejskich,
  19. stworzenie i prowadzenie kalendarza wydarzeń, rocznic i publikacji,
  20. dbałość o ceremoniał i oprawę świąt patriotycznych i uroczystości państwowych organizowanych lub współorganizowanych przez UM.
« powrót do poprzedniej strony