Kierownictwo
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Sekretarz
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-02-06 14:36:59 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Sekretarz Lucyna Górnik
Tel: (089) 649-01-00
pok. nr 314 (II piętro)
Tel: (089) 649-01-00
pok. nr 314 (II piętro)
1. Do zadań i kompetencji Sekretarza należy:
- organizowanie pracy Urzędu i przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących jej usprawnienia,
- wypracowanie projektów rozwiązań organizacyjno – funkcjonalnych dotyczących działalności Urzędu oraz nadzorowanie stosowania przez pracowników Urzędu zasad organizacji pracy określonych w Regulaminie,
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowym stosowaniem zasad Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów proceduralnych oraz współdziałanie w tym zakresie z Radcą Prawnym,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem BIP i Intranetem oraz udostępnianiem informacji publicznej i obiegiem informacji w Urzędzie,
- bezpośrednie nadzorowanie pracy Wydziału Spraw Obywatelskich,
- bezpośrednie nadzorowanie pracy Wydziału Organizacyjnego,
- bezpośrednie nadzorowanie pracy Biura Rady Miejskiej,
- zapewnienie terminowej realizacji uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz rozpatrywania wniosków i opinii Komisji a także ustaleń z narad Kierowników i kierowników jednostek organizacyjnych,
- sprawowanie nadzoru nad pełnym i terminowym wykonywaniem zaleceń pokontrolnych oraz wskazywanie sposobów i środków służących zapobieganiu nieprawidłowościom oraz prowadzenie teczki kontroli zewnętrznych,
- sprawowanie nadzoru, kontroli oraz bieżącej koordynacji w zakresie przyjmowania oraz wnikliwego i terminowego rozpatrywania interpelacji i zapytań Radnych, interwencji i wniosków posłów i senatorów, interwencji prasowych, skarg i wniosków a także opracowywanie raz na dwa lata oceny załatwiania skarg i wniosków,
- nadzorowanie prowadzenia rejestrów jednostek organizacyjnych i podstawowej dokumentacji formalno – prawnej związanej z zakresem ich działania,
- składanie jednoosobowo oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta na podstawie upoważnienia Burmistrza,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
- koordynowanie organizacji wyborów, referendów i spisów statystycznych, współpraca z urzędnikiem wyborczym
- współpraca z Komisją Socjalną.
2. Sekretarz jest upoważniony w przypadku nieobecności Burmistrza oraz jego Zastępców do:
- przejmowania wszystkich zadań i kompetencji Burmistrza oraz jego Zastępców, również w sprawach zastrzeżonych, w tym także wydawania decyzji indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
- jednoosobowego składania oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta.