Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-04-21 19:39:25 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
- Interesantów zgłaszających się osobiście w sprawach skargi i wniosków przyjmują:
- Burmistrz, a w przypadku jego nieobecności Zastępca lub Sekretarz, w każdy poniedziałek w godzinach od 1200 do 1600 lub w najbliższy dzień roboczy w godzinach od 1200 do 1500, jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, po uprzednim uzgodnieniu godziny przyjęcia w Sekretariacie Burmistrza,
- Zastępca oraz Sekretarz w dniach i godzinach określonych w pkt 1,
- Kierownicy, a w przypadku ich nieobecności, wyznaczeni pracownicy Wydziału – codziennie w godzinach pracy Urzędu.
- Interesanci mogą być przyjmowani przez Burmistrza także w inne dni tygodnia za jego zgodą.
Wydział Organizacyjno-Obywatelski zapewnia odpowiednią informację o dniach i godzinach przyjęć w sprawach skarg i wniosków a Sekretariat Burmistrza:
- organizuje przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Burmistrza i Zastępcę,
- przyjmuje protokoły z ustnego zgłoszenia skargi,
- prowadzi rejestr skarg i wniosków,
- czuwa nad terminowym załatwieniem skarg i wniosków,
- gromadzi i przechowuje kompletną dokumentację załatwionych skarg i wniosków,
- opracowuje jeden raz w roku ocenę załatwiania skarg i wniosków.
- Skargi i wnioski rozpatrywanie są zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
- Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi lub wniosku podpisuje Burmistrz.
- Sekretarz sprawuje nadzór i kontrolę oraz bieżącą koordynację w zakresie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
- Kierownicy zobowiązani są do wykorzystywania materiałów zawartych w skargach i wnioskach do likwidacji nieprawidłowości, ochrony interesów społecznych i słusznych interesów obywateli.
- Indywidualne sprawy obywateli rozpatrywane są w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz przepisach szczególnych.
- Obsługa interesantów, przyjmowanie podań, skarg i wniosków mieszkańców odbywa się w godzinach pracy Urzędu.
- Obsługa interesantów odbywa się w pierwszej kolejności za pośrednictwem Punktu Obsługi Interesanta i Sekretariatu.