Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120.3.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120.3.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2022-01-20
Ogłoszono dnia: 2022-01-20
Termin składania dokumentów: 2022-02-02 14:30:00
Nr ogłoszenia: 120.3.2022
Zlecający: Urząd Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – wyższe
- staż pracy - minimum 3 lata
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o finansach publicznych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
2) doświadczenie zawodowe – doświadczenie w pracy związanej z obsługą interesanta, doświadczenie w obsłudze programów/ systemów EZD,
3) predyspozycje osobowościowe – umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy, punktualność, umiejętność pracy w zespole i nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem, umiejętność współpracy oraz rozwiązywania problemów, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, stanowczość, komunikatywność. wysoka kultura osobista,
4) inne – biegła znajomość obsługi komputera (Windows, Microsoft Office).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
- Przyjmowanie od interesantów korespondencji składanej osobiście w Urzędzie.
- Przyjmowanie przesyłek pocztowych i kurierskich adresowanych do Urzędu.
- Przygotowywanie korespondencji do dekretacji lub do przekazania adresatom.
- Rozdzielanie korespondencji i jej wydawanie właściwym osobom lub komórkom organizacyjnym.
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej w elektronicznym systemie obiegu dokumentów funkcjonującym w Urzędzie.
- Udzielanie informacji ustnych i telefonicznych dotyczących zakresu działania Urzędu, jego wydziałów, a także jednostek Miasta oraz kierowanie interesantów do właściwych pokoi.
- Kierowanie interesantów do innych instytucji, urzędów lub zakładów, o ile z posiadanych informacji wynika, że sprawa należy do ich zakresu działania.
- Udostępnianie interesantom odpowiednich druków i formularzy i udzielanie pomocy w ich wypełnianiu.
- Obsługa centrali telefonicznej, kopiarki i skanera znajdujących się w Kancelarii.
- Przyjmowanie od pracowników Urzędu korespondencji wychodzącej i przygotowywanie jej do wysyłki.
- Prowadzenie ewidencji obwieszczeń urzędowych i obsługa tablic ogłoszeniowych w Urzędzie.
- Prowadzeniu archiwum Urzędu oraz nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej, m.in..
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego
- przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego
- przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji,
- przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego,
- inicjowanie brakowania dokumentów, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego,
- sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego,
Zakres odpowiedzialności pracownika:
Pracownik odpowiedzialny jest za:
- Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
- Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.305 zpóźn. zm.) w zakresie powierzonych zadań.
- Prawidłową realizację zadań ujętych w zakresie obowiązków służbowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
- praca w wymiarze: 1 etat
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Iławy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty niezbędne:
- wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-02-02 14:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko – podinspektora - Stanowisko w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 02 lutego 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko – podinspektora - Stanowisko w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 02 lutego 2022r. do godziny 1430 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-01-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Perges |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-01-20 14:56:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Zagajewski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-01-20 15:09:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Zagajewski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-02-14 15:03:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4327 raz(y) |