ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120.18.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120.18.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Budżetu i Finansów

Data udostępnienia: 2023-03-15

Ogłoszono dnia: 2023-03-15

Termin składania dokumentów: 2023-03-27 15:30:00

Nr ogłoszenia: 120.18.2023

Id ogłoszenia: 120.18.2023

Zlecający: Urząd Miasta Iławy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
  5. wykształcenie – średnie o kierunku ekonomicznym bądź wyższe o kierunku ekonomicznym,
  6. staż pracy - minimum 5 lat
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
    •  o rachunkowości,
    •  o podatku od towarów i usług,
    •  o finansach publicznych,
    •  o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
    •  o samorządzie gminnym,
    •  kodeks postępowania administracyjnego,
    •  o ochronie danych osobowych
    •  o dostępie do informacji publicznej,
    •  prawo zamówień publicznych,
  2. doświadczenie zawodowe – doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
  3. predyspozycje osobowościowe – predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy, umiejętność myślenia analitycznego, umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków, samodzielność i kreatywność, dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wysoka kultura osobista, odporność na stres
  4. inne – biegła znajomość obsługi komputera ( Windows, Microsoft Office).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wystawianie faktur VAT.
  2. Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży podatku VAT.
  3. Weryfikacja  dokumentów  dotyczących  zakupów w  Urzędzie  Gminy pod kątem możliwości dokonania odliczenia podatku VAT naliczonego.
  4. Weryfikacja danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu dla celów prawidłowego sporządzenia cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku VAT,
  5. Sporządzenie zbiorczej deklaracji podatkowej VAT-7 Gminy Iława na podstawie cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku VAT,
  6. przygotowywanie danych do przelewu podatku należnego VAT do Urzędu Skarbowego,
  7. Sporządzanie wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego,
  8. Współpraca w sprawach związanych z rozliczaniem VAT z podległymi jednostkami organizacyjnymi Gminy objętych centralizacją rozliczeń podatku VAT, współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,
  9. Przygotowanie jednolitych plików kontrolnych i elektroniczne przekazanie deklaracji do Urzędu Skarbowego,
  10. Przekazywanie postaci elektronicznej ksiąg podatkowych i dowodów księgowych na żądanie organów podatkowych i organów kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych,
  11. Księgowanie dochodów Urzędu Miasta w Iławie.
  12. Stosowanie właściwego obiegu dokumentów,
  13. Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Pracownik odpowiedzialny jest za:
  1. Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych
    z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
  2. Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
  3. Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
  4. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów.
  5. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie powierzonych zadań.
  6. Prawidłową realizację zadań ujętych w zakresie obowiązków służbowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
  2. praca w wymiarze: 1 etat

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
  2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  3. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”
Dokumenty dodatkowe:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-03-27 15:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Inspektora – Wydział Budżetu i Finansów w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 27 marca 2023 r. do godziny 1530 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Inspektora – Wydział Budżetu i Finansów w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 27 marca 2023 r. do godziny 1530 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
    • informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
    • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
  2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
  3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

 
KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Iławy.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych – Maciej Żołnowski - pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji naboru.
4. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
 z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest stwierdzenie braków formalnych oferty i niemożność uczestniczenia w dalszej procedurze naboru.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Perges
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-15 12:29:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Przemysław Łyndo
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-15 12:47:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Zagajewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-13 14:33:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2520 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony