Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 210.24.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 210.24.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Iławy-OPPUiPR
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Ośrodek Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie
Data udostępnienia: 2021-06-14
Ogłoszono dnia: 2021-06-14
Termin składania dokumentów: 2021-06-28 15:30:00
Nr ogłoszenia: 210.24.2021
Zlecający: Urząd Miasta Iławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- wykształcenie – wyższe pedagogiczne o kierunku praca socjalna
- staż pracy - minimum 3 lata
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym
- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
- o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
- o przeciwdziałaniu narkomanii
- o zdrowiu publicznym
- przepisów związanych z realizacją Niebieskiej Karty i pracą Zespołu Interdyscyplinarnego
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
2. doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy socjalnej z ludźmi, doświadczenie w pracy z ludźmi w ramach procedury Niebieskiej Karty w ramach Zespołu Interdyscyplinarnego; doświadczenie w tworzeniu, realizacji i rozliczaniu projektów unijnych lub projektów finansowanych z innych źródeł w obszarze zasobów ludzkich i włączenia społecznego.
3. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje komunikacyjne, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność planowania i organizacji pracy,
4. inne – ukończone szkolenia w zakresie pomagania i wspierania ludzi w obszarze włączenia społecznego
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podstawowy zakres obowiązków służbowych:
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
- Realizacja zadań wynikających z powyższych Programów.
- Organizacja i współorganizacja działań w zakresie zadań Ośrodka wynikających z Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii:
a) pomoc psychologiczna i poradnictwo dla dzieci, młodzieży i dorosłych w tym dla osób uzależnionych i ich rodzin oraz osób i rodzin z problemem przemocy;
b) koordynacja działań w ramach procedury Niebieskiej Karty;
c) Organizacja i współorganizacja szkoleń, konferencji i kampanii informacyjnych.
4. Organizacja pracy Zespołu Interdyscyplinarnego i realizacja procedury Niebieskiej Karty.
5. Spotkania z osobami z rodzin w ramach procedury Niebieskiej Karty.
6. Prowadzenie dokumentacji w ramach procedury Niebieskiej Karty.
7. Praca edukacyjna i wsparcie rodzin uczestniczących w procedurze Niebieskiej Karty.
8. Organizacja działań w zakresie zadań Ośrodka wynikających z Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy i Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie:
- ochrona i pomoc osobom dotkniętym przemocą,
- oddziaływania wobec osób stosujących przemoc w rodzinie
- podnoszenie kompetencji służb i przedstawicieli podmiotów realizujących działania z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
9. Współpraca z pedagogami iławskich szkół w zakresie wspierania dzieci i młodzieży w związku trudną sytuacją rodzinną w związku z zagrożeniem przemocą.
10. Współpraca z przedstawicielami instytucji uczestniczącymi w realizacji procedury NK.
11. Współpraca z organizacjami społecznymi, instytucjami, placówkami oświatowymi, kościołami, osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie realizacji zadań.
12. Tworzenie projektów oraz współpraca przy pisaniu projektów i wniosków o dofinansowanie w zakresie szeroko rozumianej profilaktyki problemów społecznych a zwłaszcza profilaktyki zachowań ryzykownych jak używanie alkoholu, narkotyków, nsp , uzależnień behawioralnych i przemocy w rodzinie.
13. Organizacja i współorganizacja działań w zakresie powyższych projektów w sytuacji pozyskania środków na ich realizację.
14. Przygotowywanie sprawozdań z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy i Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w części dotyczącej powyższych działań.
15. Udział w przygotowaniach i obsługa strony technicznej podczas szkoleń, spotkań, narad organizowanych przez Ośrodek.
Pracownik odpowiedzialny jest za:
- Ochronę danych osobowych zgromadzonych na stanowisku oraz tych, do których pracownik ma dostęp.
- Przestrzeganie przepisów KPA, ustaw i innych przepisów prawnych związanych z zakresem czynności oraz instrukcji kancelaryjnej.
- Terminowe i prawidłowe opracowywanie planów i programów, prowadzenie dokumentacji i rzetelność wpisów,
- Prawidłowe przygotowanie i zdawanie akt do archiwum.
- Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.289) w zakresie powierzonych zadań.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty niezbędne:
- wypełniony kwestionariusz osobowy (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia),
- kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Urzędzie Miasta Iławy.”.
Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-06-28 15:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 28 czerwca 2021r. do godziny 1530 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 28 czerwca 2021r. do godziny 1530 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe
- Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
- informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
- orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umilawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Kancelarii w siedzibie Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława po przeprowadzonym naborze.
3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Perges |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-14 15:45:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Zagajewski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-14 15:56:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Zagajewski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-12 10:45:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3702 raz(y) |