ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: .Drukuj informację Ogłoszenie numer: .

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Strażnik miejski

Miejsce pracy: Straż Miejska Miasta Iławy

Wymiar etatu: pełny wymiar

Ilość etatów: 1

Wydział: Straż Miejska Miasta Iławy

Data udostępnienia: 2014-03-07

Ogłoszono dnia: 2014-03-07 przez Magdalena Woś

Termin składania dokumentów: 2014-03-21 15:00:00

Nr ogłoszenia: .

Zlecający: Straż Miejska Miasta Iławy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydat na stanowisko strażnika musi spełniać następujące wymagania:
  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. mieć ukończone 21 lat,
  3. korzystać w pełni z praw publicznych,
  4. posiadać co najmniej  wykształcenie średnie,
  5. cieszyć się nienaganna opinia,
  6. być sprawnym pod względem fizycznym i psychicznym,
  7. nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  8. mieć uregulowany stosunek do służby wojskowej.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. prawo jazdy kat. B,
  2. doświadczenie zawodowe – preferowane doświadczenie w pracy w straży gminnej(miejskiej), administracji publicznej, ochronie,
  3. znajomość przepisów, w tym:
    1. ustawy o strażach gminnych,
    2. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    3. ustawy Kodeks wykroczeń,
    4. ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,
    5. ustawy Prawo o ruchu drogowym,
    6. ustawy o samorządzie gminnym,
    7. ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej,
  4. znajomość obsługi komputera ( programów Word i Excel),
  5. odporność na stres dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność współpracy w grupie, zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, przełożonymi i współpracownikami, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, pouczycie odpowiedzialności,
  6. znajomość topografii miasta.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku wynikających z:
  1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz. U. z 2013 r., poz.1383),
  2. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2009 r. w zakresie i sposobu wykonywania przez strażników gminnych (miejskich) niektórych czynności (Dz. U. z 2009 r. Nr 220, poz. 1722),
  3. ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2013 r., poz. 628),
  4. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2003 r. w sprawie wykroczeń, za które strażnicy straży gminnych są uprawnieni do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego (Dz. U. z 2003 r. Nr 208, poz. 2026 z późn. zm.),
  5. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.  Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.),
  6. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 r. w sprawie kontroli ruchu drogowego (Dz. U. z 2008 r. Nr 132, poz. 841 z późn. zm.),
  7. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego (Dz. U. z 2012 r., poz. 488).

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty niezbędne:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (kwestionariusz do pobrania w formacie .doc),
  2. kserokopia dowodu osobistego,
  3. kserokopia prawa jazdy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, wymagane do wykonywania pracy,
  5. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  6. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wymienionym stanowisku,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o uregulowanym stosunku do służby wojskowej,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,  poz. 1458 z późn.zm.).”
Dokumenty dodatkowe:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) ze zdjęciem,
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-03-21 15:00:00
b. Sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko strażnika miejskiego” bezpośrednio w siedzibie Straży Miejskiej w Iławie, 14-200 Iława przy ul. Niepodległości 13 (wejście od strony kina) w godzinach od 8.00 - 15.00 lub za pośrednictwem poczty w nieprzekraczalnym terminie do 21.03.2014 roku do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do Straży Miejskiej).
Oferty, które wpłyną do Straży Miejskiej w Iławie po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Siedziba Straży Miejskiej w Iławie, 14-200 Iława przy ul. Niepodległości 13.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
    1. informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
    2. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku pracy (pozytywne wyniki badań lekarskich i psychologicznych).
  2. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.umilawa.pl/ Urzędu Miasta w Iławie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Straży Miejskiej i Urzędu Miasta w Iławie po przeprowadzonym naborze.
  3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni można odebrać osobiście w ciągu 7 dni od zakończenia naboru. Po tym czasie dokumenty zostaną zniszczone.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Woś
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Woś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-03-07 14:03:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-03-07 14:38:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-04-11 13:31:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6484 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony