Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1694Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1694Szczegóły informacji
1694
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 3 drzew z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. ks. metropolity Andrzeja Szeptyckiego 8
Data złożenia: 2022-01-17
Dane wnioskodawcy: Parafia Grekokatolicka p.w. św. Jana Apostoła w Iławie
Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego władania nieruchomością 2) mapa z zaznaczoną lokalizacją drzew 3) projekt planu nasadzeń zastępczych
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1698
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1698
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1694Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1694
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-01-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krzysztof Blank |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-01-20 10:41:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Blank |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-01-20 10:41:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Blank |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-01-20 10:41:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 169 raz(y) |