ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1683Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1683

Szczegóły informacji

1683

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 7 drzew z pasa drogi powiatowej DP 1333N, w ciągu ul. Wojska Polskiego w Iławie

Data złożenia: 2021-11-24

Dane wnioskodawcy: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego władania nieruchomością 2) Zgoda właściciel nieruchomości na usunięcie drzew 3) Dokumentacja zawierająca: projekt zagospodarowania terenu, inwentaryzację drzew, projekt planu nasadzeń zastępczych 4) Decyzja o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1690, 1687, 1678, 1677, 1676, 1652, 1631, 1617, 1604, 1597, 1588, 1562, 1515, 1508, 1506, 1495, 1484, 1436, 1245, 1181, 1176, 1165, 1156, 1135, 1116, 1102, 1103, 991, 887, 864, 844, 822, 798, 781, 782, 721, 686, 556, 515

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Blank
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-25 10:25:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Blank
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-25 10:25:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Blank
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-25 10:25:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
41 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony