ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1693Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1693

Szczegóły informacji

1693

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie drzewa z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. gen. Władysława Andersa 3

Data złożenia: 2021-12-14

Dane wnioskodawcy: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego władania nieruchomością 2) Zgoda właściciela na usunięcie drzewa 3) Mapa z zaznaczoną lokalizacją drzewa 4) Projekt planu nasadzeń zastępczych

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1450, 1438, 1350, 1346, 1052, 1032, 1019, 973, 972, 512, 501, 426, 416, 329, 318, 300, 286

« powrót do poprzedniej strony